Gå til innhold

Hvilken kaffesirup er best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker latte macchiato med karamellsmak, men hittil har jeg bare brukt en dæsj med saltkaramell fudge fra Hennig Olsen som er ment for iskrem😅 

Jeg vurderer nå å kjøpe inn noe som faktisk er ment for kaffe, og lurer derfor om hvilket merke som er best på smak?

Monin, Street Joe's, Coffee Shop, Fabbri, Monster osv..

OG... Er det stor forskjell i smaken på sukkerfri og med sukker, salt karamell og vanlig karamell?🫣

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har noen helt greie på Normal, både med og uten sukker. Sukkerfri karamell var god, men de har og med vanilje, og mulig noe mer. Ikke så store flasker så en får testet litt. 

Ellers har jeg kjøpt Torani og da sukkerfrie. Jeg har ikke i hus nå, men er de de bruker på den kaffebaren jeg liker best, og har da fått prøvd noen ulike sånn. Vanlig karamell, English toffee, og vanilje er i hvert fall gode, og smaker som forventet. Frappe med sukkerfri karamell er favoritten her, og da med den fra Torani 😋

(Jeg skal ikke si jeg har prøvd haugevis av de ulike merkene og smakene, da jeg ikke drikker så mye av sånt. Er Torani og Monin de bruker der jeg handler.)  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trålet meg gjennom en god del flasker med kaffesirup fra forskjellige merker og og flere av de har for all del vært gode, men de har ikke gitt meg den opplevelsen som har gjort at jeg ikke har fortsatt å teste ut andre. Men i det øyeblikket jeg testet ut kaffesirup kjøpt på Europris forstod jeg at nå trengte jeg ikke å teste ut flere. Nå var riktignok den jeg kjøpte med hasselnøttsmak fordi de var utsolgt for den med karamell, men jeg falt så for den med hasselnøtt det er den jeg nå kjøper vann på gang. Men poenget er at sirupen på Europris er sykt god og de selger med karamell så jeg ville definitivt testet ut den(men jeg anbefaler deg virkelig å prøve den med hasselnøtt også)

IMG_6745.jpeg

Anonymkode: 7dc04...749

• Liker 3
Skrevet

Jeg foretrekker kaffesirup fra Sweetbird, i smakene karamell og vanilje (med sukker) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...