bladtre Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Er det noe mer enn gulv og en moderne fin farge på vegger og tak, samt å overflatebehandle kjøkkeninnredningen som man faktisk kan tjene penger på når man selger? Totalrenovere et bad på selv 5 kvm2 er 300k, og det vil 100% føre til et tap på en del penger, tipper 100-150k. Har gipsvegger, tenkte å male veggene i jotun lady pure color hvit te, taket i fargen jotun lady perfection letthet og legge pergo Trondheim 1-stav laminatgulv oppå den slitte parketten. Oppholdsrommet er på kun 25 kvm2 det inkluderer gang, stue og kjøkken. Noen som veit om det vil passe? Tenkte selv at det gjør at den ser litt mer fresh og moderne ut en sliten og gammel.
newman01 Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Legge gulv på gulv er ikke alltid optimalt. Blir ofte krøll med terskler, listverk osv 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Slip ned og olje den gamle parketten. Mye penere en en stygg laminat. Hadde bare malt leiligheten ellers. Ikke gjort en skit med bad eller kjøkken. Anonymkode: 8cf00...112 1
bladtre Skrevet 24. juli Forfatter #4 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slip ned og olje den gamle parketten. Mye penere en en stygg laminat. Hadde bare malt leiligheten ellers. Ikke gjort en skit med bad eller kjøkken. Anonymkode: 8cf00...112 Hva blir det cirka i sum for å slipe og olje, tviler på at jeg klarer å slipe gulvet selv. Fant et fint laminatgulv som brukes i moderne leiligheter, tenkte det får leiligheten til og fremstå mer eksklusiv. 11k på tilbud for 50kvm2, egentlig koster det 44k.
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Laminat trekker ned for min del. Anonymkode: f2e84...228 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli bladtre skrev (58 minutter siden): Hva blir det cirka i sum for å slipe og olje, tviler på at jeg klarer å slipe gulvet selv. Fant et fint laminatgulv som brukes i moderne leiligheter, tenkte det får leiligheten til og fremstå mer eksklusiv. 11k på tilbud for 50kvm2, egentlig koster det 44k. Kommer nok an på hvem du bruker og hvilke olje du ønsker. Tipper 300-400 per m2? Anonymkode: 8cf00...112
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Det der tjener du ikke penger på å gjøre. Anonymkode: 29280...ab4
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Jeg ville ikke ha gjort noe, jeg. Folk pusser opp likevel, uansett hvor bra det ser ut. Beliggenhet har mye mer å se for antall budgivere. Anonymkode: edbc3...762 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli Et par jeg kjenner hadde takst på en eiendom de skulle selge, men så ventet de et år og hadde ny takst. Den ble på akkurat den samme til tross for at de hadde kostet på en god del. Eiendommen ble solgt til takst. Anonymkode: edbc3...762
Sniff76 Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli Jeg hadde til nød malt de styggeste veggene. Ellers hadde jeg ikke gjort det andre du skriver. Hvis jeg hadde kommet til noen hvor det var laminat oppå parkett og golvet omtrent i høyde med dørtersklene, og ikke pen finish ved gulvlister og hjørner, trekker det ned for meg. Vil også heller bestemme hva slags gulv jeg selv vil ha. Samme med bad - du vil ikke tjene inn kostnaden og det er stor fare for at du kommer borti kjøpere som ville hatt det annerledes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå