AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli For å fjerne flekker på tekstil? Anonymkode: 04425...aa9
godfisk Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Jeg ville heller prøvd midler som er beregnet på flekkfjerning. Gallesåpe har funket for meg på alle flekker jeg har testet det på. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Den er ikke laget for tekstil og flekkfjerning. Det er gallesåpe, og feks sitronsåpe. Anonymkode: 6dc1c...c4a 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): For å fjerne flekker på tekstil? Anonymkode: 04425...aa9 Hvilken del av plagget er tett? Hvor fikk du ideen om å bruke Mudin på tekstil? Anonymkode: 46dbe...905 3
newman01 Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Vil tro Mundin etser istykker stoffet og skader det. Og muligens bleker det litt. Vanish og andre dedikerte flekkfjernere er nok et bedre alternativ 2 1
Handerrefyren Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Mudin er vel mest lut, og løser opp de fleste naturfiber, hvordan det virker på plaststoffer er ukjent for meg, men jeg ville ikke brukt noe som er lager for å løse opp hår i sluk til å fjerne flekker på tekstiler! 1 1
MakeItHappen Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Mudin ødelegger tekstiler. Har ikke opplevd at det blir hull, men tekstiler endrer karakter. Kan bli misfarget, porøst/stivt. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå