Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt på podkasten “forfulgt” laget av avhørt. Og tenker det er en så skummel stalker situasjon å vere i. Noen tanker om serien??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte den for en stund siden, så jeg husker ikke detaljene nå, men husker det var ekkelt. Gjør politiet noe i den saken?

Skrevet
Ingri98 skrev (1 time siden):

Har hørt på podkasten “forfulgt” laget av avhørt. Og tenker det er en så skummel stalker situasjon å vere i. Noen tanker om serien??

Har hørt noen episoder og synes hun virker veldig godtroende. Siden det allerede har vært nakenbilder av henne på nett, så hadde jeg ikke fryktet nye som denne gærningen truer med. Jeg hadde anmeldt tvert og tatt det derfra selv om det ender med nakenbilder på nett igjen.

• Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (6 timer siden):

Har hørt noen episoder og synes hun virker veldig godtroende. Siden det allerede har vært nakenbilder av henne på nett, så hadde jeg ikke fryktet nye som denne gærningen truer med. Jeg hadde anmeldt tvert og tatt det derfra selv om det ender med nakenbilder på nett igjen.

Ja, ho virker naiv. Disse overgrepene som har skjedd er ikke hennes feil i det hele tatt men hun kunne ha feks unngått det å sitte på moped tur med ein russer ho ikke kjente. Ja er og enig med det du sier. Syns fortsatt at det er utrolig skummelt hvor enkelt det er for folk å overvåke mobilen til andre.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Naiviteten lenge leve. Ille det hun har vært gjennom, men ubegripelig at hun ikke skjønte hvem som stod bak.

Endret av Djækklåsst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...