AnonymBruker Skrevet 27. juli #21 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har ikke sett flere de siste dagen etter at vi begynte å stenge ytterdøren. Den har stått oppe non-stop i sommer. Anonymkode: fe72d...8dc OK da trekker jeg tilbake forrige innlegg. Avvent og se. Om det kommer flere er det skadedyr (tysk kakerlakk). Om det ikke gjør det er det nok bare en tilfeldig gjeng markkakerlakker som har forvillet seg inn i varmen. Anonymkode: 79ca7...394
AnonymBruker Skrevet 27. juli #22 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2026 den 17.58): Der er ikke kakkerlakk. Der er hus-siriss. Garantert. Anonymkode: 817f4...93a Nei! Anonymkode: 79ca7...394 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #23 Skrevet 27. juli Har sett nærmere på bildet nå. Tysk kakerlakk har to sorte striper på hodet, markkakerlakk har prikker på kroppen. Ut fra hva jeg kan se så mangler stripene og det er noen prikker der. Men bildet er litt for dårlig til at jeg kan se - mulig du klarer det? Hvis det er prikker på kroppen så er det markkakerlakk. Anonymkode: 79ca7...394
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå