AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Er det noen som tar omega-3 kapsler/tilskudd som kan fortelle meg kaloriene i dette? Jeg finner ikke denne infoen noen steder der de selger på nett. For dere som ikke teller kalorier, ja jeg vet det høres idiotisk ut. Men flytende tran har ekstremt høyt kaloriinnhold, mens kapsler visstnok skal ha mindre. Noen som har kapsler/vet? Anonymkode: 9940e...754
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli 1 kapsel, 3.5 til 7 kalorier sier møllers om sine kapsler. Man går til kilden for å finne info, ikke de som selger. Anonymkode: f05e5...978 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): 1 kapsel, 3.5 til 7 kalorier sier møllers om sine kapsler. Man går til kilden for å finne info, ikke de som selger. Anonymkode: f05e5...978 Takk, jeg lette blant annet på nettsiden til Nycoplus, siden de også har, men fant ikke noe hos de. Hvor fant du infoen om Møllers sine? Anonymkode: 9940e...754
Daisy-love Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Jeg tar ikke nå, men jeg husker det stod 5 kalorier stykk (skulle ta to) på noen jeg hadde. De var veldig standard i størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Kalorier i kosttilskudd har jeg aldri tenkt over. Det veier jo ikke akkurat mye, så selv med 1000 kcal pr 100 g ville det ikke utgjort mye. Anonymkode: 04f36...124
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå