AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:01 #1 Skrevet fredag kl. 00:01 Hei! 😊 Jeg vurderer å bytte fastlege og ser etter en kvinnelig fastlege ved et av disse legekontorene:  Søreide legekontor Leaparken Legesenter Sørås legesenter  Jeg har PCOS, og det er viktig for meg å finne en lege som har kunnskap om dette og som kan følge meg opp på en god måte over tid. Jeg ønsker meg først og fremst en lege som lytter, tar pasienten på alvor og som er opptatt av å hjelpe og finne gode løsninger. Er det noen som har erfaring med kvinnelige fastleger ved disse legekontorene? Jeg tar gjerne imot anbefalinger, men også tips dersom det er noen dere personlig ikke ville valgt, og gjerne hvorfor.  Anonymkode: 85bcd...8a4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:42 #2 Skrevet fredag kl. 07:42 Alle kvinnelige fastleger i Bergen kommune har ventelister. Anbefaler deg å lese om legene på "Legelisten" Anonymkode: 00dd1...2ca
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:48 #3 Skrevet fredag kl. 07:48 Generelt vil jeg si at kvinnelige fastleger er mye mindre forståelsesfulle enn mannlige. Syns de ofte er bitchy. Anonymkode: bc534...e95 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:59 #4 Skrevet fredag kl. 07:59 Du må sjekke om noen av dem i det hele tatt har ledig plass, tipper det er lang ventetid hos alle. Du kan lese på legelisten, men bør ta det som står der med en neve salt. Det som er rett for andre trenger ikke være rett for deg, og omvendt. Jeg har for øvrig en mannlig fastlege, han hadde ledig plass og tre stjerner på legelisten når jeg flyttet over. Er den flinkeste fastlegen jeg noen gang har hatt, når har han fem stjerner og lang venteliste. Jeg har fult av kvinneproblemer og blir utrolig godt ivaretatt. Kjønn er ikke ensbetydende med å gjøre en god og riktig jobb. Anonymkode: 63cd9...90a
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:08 #5 Skrevet fredag kl. 08:08 Søreide blir lagt ned og flytta til Sandsli, tror de bytter navn også. Sånn hvis geografien er viktig for deg.  Anonymkode: 1cd26...9d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå