AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:14 #1 Skrevet torsdag kl. 22:14 Noen som har vært der? Tatt full helsesjekk med ultralyd, og fant de noe? jeg har så mye plager og symptomer så vurderer det. Anonymkode: 75a27...c45
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:27 #2 Skrevet torsdag kl. 22:27 Ja, tok ultralyd der i fjord. Det var gjort på 1-2-3, nesten så raskt at jeg hadde blitt imponert om hu rakk se noe.. Men trøster meg med at om det hadde vært noe alvorlig galt så hadde hun sett det. Bestilte egentlig time fordi de på MR av rygg hadde beskrive at det var myomer i livmor, den ene var litt str på. Men hun sa ingenting om det, så antar at det ikke var synlig på ultralyd. Men fikk beskjed om at jeg ikke hadde kalk i årene og at hjerter og årer var ved god helse, så det var jo greit. Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, da vil jeg heller ta det på sykehuset der de tar seg tid og der ultralydmaskinene ofte er dyrere og av bedre kvalitet. Men for å utelukke at det var noe alvorlig så var det greit. Anonymkode: d1431...fb6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:35 #3 Skrevet torsdag kl. 22:35 Et tilbud som skaper kontrovers: https://www.nrk.no/mr/helsetilsynet-startar-tilsynssak-mot-austad-diagnostikk-1.17418552 Anonymkode: dd9fe...e3a 3
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #4 Skrevet i går, 07:55 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, tok ultralyd der i fjord. Det var gjort på 1-2-3, nesten så raskt at jeg hadde blitt imponert om hu rakk se noe.. Men trøster meg med at om det hadde vært noe alvorlig galt så hadde hun sett det. Bestilte egentlig time fordi de på MR av rygg hadde beskrive at det var myomer i livmor, den ene var litt str på. Men hun sa ingenting om det, så antar at det ikke var synlig på ultralyd. Men fikk beskjed om at jeg ikke hadde kalk i årene og at hjerter og årer var ved god helse, så det var jo greit. Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, da vil jeg heller ta det på sykehuset der de tar seg tid og der ultralydmaskinene ofte er dyrere og av bedre kvalitet. Men for å utelukke at det var noe alvorlig så var det greit. Anonymkode: d1431...fb6 Myomer i livmor ser man ikke på utvendig ul. Da må du bestille time hos gynekolog og ta ultralyd der. Anonymkode: 442a8...d3f
AnonymBruker Skrevet i går, 08:02 #5 Skrevet i går, 08:02 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, tok ultralyd der i fjord. Det var gjort på 1-2-3, nesten så raskt at jeg hadde blitt imponert om hu rakk se noe.. Men trøster meg med at om det hadde vært noe alvorlig galt så hadde hun sett det. Bestilte egentlig time fordi de på MR av rygg hadde beskrive at det var myomer i livmor, den ene var litt str på. Men hun sa ingenting om det, så antar at det ikke var synlig på ultralyd. Men fikk beskjed om at jeg ikke hadde kalk i årene og at hjerter og årer var ved god helse, så det var jo greit. Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, da vil jeg heller ta det på sykehuset der de tar seg tid og der ultralydmaskinene ofte er dyrere og av bedre kvalitet. Men for å utelukke at det var noe alvorlig så var det greit. Anonymkode: d1431...fb6 Hvilken fjord var det? Anonymkode: 07dd2...12e 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:53 #6 Skrevet i går, 09:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken fjord var det? Anonymkode: 07dd2...12e Følte du deg bedre nå? Anonymkode: 75a27...c45
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Jeg gjorde det. Jeg hadde nok ikke kastet pengene bort på det igjen .Hvis det ikke er helt nødvendig. Spar pengene til noe annet. Anonymkode: 4a722...d71 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg gjorde det. Jeg hadde nok ikke kastet pengene bort på det igjen .Hvis det ikke er helt nødvendig. Spar pengene til noe annet. Anonymkode: 4a722...d71 Hva da? Hva sjekket du? Anonymkode: 75a27...c45
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Jeg er skeptisk til det Anonymkode: 7a396...29e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå