Gå til innhold

Austad Diagnostikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? Tatt full helsesjekk med ultralyd, og fant de noe? 
jeg har så mye plager og symptomer så vurderer det. 

Anonymkode: 75a27...c45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tok ultralyd der i fjord. Det var gjort på 1-2-3, nesten så raskt at jeg hadde blitt imponert om hu rakk se noe.. Men trøster meg med at om det hadde vært noe alvorlig galt så hadde hun sett det. Bestilte egentlig time fordi de på MR av rygg hadde beskrive at det var myomer i livmor, den ene var litt str på. Men hun sa ingenting om det, så antar at det ikke var synlig på ultralyd. Men fikk beskjed om at jeg ikke hadde kalk i årene og at hjerter og årer var ved god helse, så det var jo greit. Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, da vil jeg heller ta det på sykehuset der de tar seg tid og der ultralydmaskinene ofte er dyrere og av bedre kvalitet. Men for å utelukke at det var noe alvorlig så var det greit. 

Anonymkode: d1431...fb6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, tok ultralyd der i fjord. Det var gjort på 1-2-3, nesten så raskt at jeg hadde blitt imponert om hu rakk se noe.. Men trøster meg med at om det hadde vært noe alvorlig galt så hadde hun sett det. Bestilte egentlig time fordi de på MR av rygg hadde beskrive at det var myomer i livmor, den ene var litt str på. Men hun sa ingenting om det, så antar at det ikke var synlig på ultralyd. Men fikk beskjed om at jeg ikke hadde kalk i årene og at hjerter og årer var ved god helse, så det var jo greit. Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, da vil jeg heller ta det på sykehuset der de tar seg tid og der ultralydmaskinene ofte er dyrere og av bedre kvalitet. Men for å utelukke at det var noe alvorlig så var det greit. 

Myomer i livmor ser man ikke på utvendig ul. Da må du bestille time hos gynekolog og ta ultralyd der. 

Anonymkode: 442a8...d3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilken fjord var det?

Anonymkode: 07dd2...12e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken fjord var det?

Anonymkode: 07dd2...12e

Følte du deg bedre nå? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det. Jeg hadde nok ikke kastet pengene bort på det igjen .Hvis det ikke er helt nødvendig. 

Spar pengene til noe annet. 

Anonymkode: 4a722...d71

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg gjorde det. Jeg hadde nok ikke kastet pengene bort på det igjen .Hvis det ikke er helt nødvendig. 

Spar pengene til noe annet. 

Anonymkode: 4a722...d71

Hva da? Hva sjekket du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skeptisk til det 

Anonymkode: 7a396...29e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...