AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg skal flytte til Oslo for å studere og ser etter hybel og blir litt skremt av enkelte på finn.no. En mann skulle leie ut en hybel i huset sitt. Vi kommuniserte litt frem og tilbake angående møblene og det som følgte med leiligheten. Jeg svarte at jeg var interessert. Da skriver han at han setter pris på at vi kanskje kunne se en film sammen av og til. Veldig spesielt eller? En annen hybel hadde ikke vaskemaskin. Jeg spurte om jeg kunne sette inn en vaskemaskin. Damen skrev at det var ikke plass og men at hun brukte å vaske klærne til de som leide hos henne 2 ganger i uken og leverte de tørket og brettet. Litt spesielt det også eller? Jeg tror at jeg gir opp hybel jakten snart og prøver heller ett kollektiv Anonymkode: 360c4...306 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal flytte til Oslo for å studere og ser etter hybel og blir litt skremt av enkelte på finn.no. En mann skulle leie ut en hybel i huset sitt. Vi kommuniserte litt frem og tilbake angående møblene og det som følgte med leiligheten. Jeg svarte at jeg var interessert. Da skriver han at han setter pris på at vi kanskje kunne se en film sammen av og til. Veldig spesielt eller? En annen hybel hadde ikke vaskemaskin. Jeg spurte om jeg kunne sette inn en vaskemaskin. Damen skrev at det var ikke plass og men at hun brukte å vaske klærne til de som leide hos henne 2 ganger i uken og leverte de tørket og brettet. Litt spesielt det også eller? Jeg tror at jeg gir opp hybel jakten snart og prøver heller ett kollektiv Anonymkode: 360c4...306 Skrev feil. Mente utleier. Jeg er leietaker Anonymkode: 360c4...306
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg svarte at jeg var interessert. Da skriver han at han setter pris på at vi kanskje kunne se en film sammen av og til. Veldig spesielt eller? Veldig creepy! Hun damen som vasker og bretter klær er litt søt da, men likevel: Nei takk. Ville satset på å enten leie av firma eller bo i kollektiv. Om du ikke har sjangs på samskipnaden da Anonymkode: 4e48c...957 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig creepy! Hun damen som vasker og bretter klær er litt søt da, men likevel: Nei takk. Ville satset på å enten leie av firma eller bo i kollektiv. Om du ikke har sjangs på samskipnaden da Anonymkode: 4e48c...957 Tror det er for seint hos samskipnaden Ja, litt søtt med hun damen, men litt rart også Anonymkode: 360c4...306
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Huff, håper du finner noe. Han mannen hørtes ensom og, og hu dama hørtes snill ut / hennes måte å kompensere for at det mangler vaskemaskin. Jeg håper ikke dette er vanlig. Anonymkode: 8d108...5c6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Kan jeg finne ett kollektiv nå og så sette meg på venteliste hvis det blir en ledig hybel hos samskipnaden i løpet av året eller til neste sommer.? Anonymkode: 360c4...306
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): En annen hybel hadde ikke vaskemaskin. Jeg spurte om jeg kunne sette inn en vaskemaskin. Damen skrev at det var ikke plass og men at hun brukte å vaske klærne til de som leide hos henne 2 ganger i uken og leverte de tørket og brettet. Litt spesielt det også eller? Hadde ikke sagt nei til det 😅 Anonymkode: 77710...770
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Se litt utenfor Oslo? Anonymkode: 5ed16...852
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå