Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til hva jeg kan gi min kjære som snart har bursdag? Han har alt og god økonomi. 

Han er god og snill og veldig spandabel når vi er ute eller reiser bort. Det er alltid han som betaler når vi er ute på noe.  Han har mye bedre råd enn meg. 

Han er en kul og "ungdommelig"  mann, som er opptatt av å se godt ut,  liker  raske biler og er interessert i fotball. Liker musikk , show, spa og mindfullness. 

Vi er foreløpig særboere, men skal flytte sammen i høst. 

Anonymkode: 0084b...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det noen som har tips til hva jeg kan gi min kjære som snart har bursdag? Han har alt og god økonomi. 

Han er god og snill og veldig spandabel når vi er ute eller reiser bort. Det er alltid han som betaler når vi er ute på noe.  Han har mye bedre råd enn meg. 

Han er en kul og "ungdommelig"  mann, som er opptatt av å se godt ut,  liker  raske biler og er interessert i fotball. Liker musikk , show, spa og mindfullness. 

Du er jo inne på mange ting han har interesse av.

Hva med noe dere kan oppleve/ha glede av sammen:

konsert

show

Spa

natkurs

storbytur

teater

AnonymBruker
Skrevet

Ny drill? 

Anonymkode: 9e068...327

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo litt an på hva slags type gave du ønsker å gi da.

Min mann fylte 50 for en liten stund tilbake. Jeg ga han opphold på The Well, hvor vi var på spa og overnattet 1 natt. Jeg var selfølgelig med. Det satt han veldig pris på :) 

I tillegg fikk han en sånn tullete bok om seg selv, som liksom er skrevet av han. Hvor alle særtrekkene hans blir satt på spissen og får egne kapitler. Den lo han godt av 

Anonymkode: 6a9db...2d7

• 3 uker senere...
Skrevet

Da min mann fylte 60 år, bestemte jeg meg for å gjøre litt ekstra ut av dagen.
Jeg fikk nemlig kollegaene hans med på en liten konspirasjon. De overbeviste ham om at han dessverre måtte jobbe på bursdagen sin, og at en taxi skulle hente ham til et “svært viktig møte”. Etter litt motvillig aksept satte han seg i bilen, fortsatt overbevist om at arbeidslivet ikke tok hensyn til runde dager.
Taxien kjørte riktignok ikke til noe møte.
Den kjørte til flyplassen.
Der stod jeg og ventet med billetter til en romantisk langhelg i Paris. Da sjokket hadde lagt seg, kunne jeg avsløre at dette bare var starten. Etter Paris ventet nemlig tre fantastiske uker på Maldivene, med sol, strand og alt inkludert.
Jeg skal innrømme at akkurat Maldivene kanskje var minst like mye min drøm som hans, så da vi kom hjem følte jeg at han fortjente en liten ekstra oppmerksomhet som takk for at han hadde vært med på mitt eventyr.
Derfor stod det en splitter ny Mercedes og ventet på ham.
Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg bilen og Paris faktisk konkurrerte om førsteplassen på listen over favoritter. Maldivene fikk kanskje “hederlig omtale”. 😅
Så mitt tips er enkelt: Finn på noe uventet, skap et minne dere aldri glemmer, og hvis du tilfeldigvis sender mannen din til Maldivene fordi du selv alltid har drømt om det, kan en Mercedes være en fin måte å jevne ut regnskapet på.
Heldigvis ble det en 60-årsdag ingen av oss kommer til å glemme. ❤️

Skrevet
Gjertrud_B skrev (3 minutter siden):

Da min mann fylte 60 år, bestemte jeg meg for å gjøre litt ekstra ut av dagen.
Jeg fikk nemlig kollegaene hans med på en liten konspirasjon. De overbeviste ham om at han dessverre måtte jobbe på bursdagen sin, og at en taxi skulle hente ham til et “svært viktig møte”. Etter litt motvillig aksept satte han seg i bilen, fortsatt overbevist om at arbeidslivet ikke tok hensyn til runde dager.
Taxien kjørte riktignok ikke til noe møte.
Den kjørte til flyplassen.
Der stod jeg og ventet med billetter til en romantisk langhelg i Paris. Da sjokket hadde lagt seg, kunne jeg avsløre at dette bare var starten. Etter Paris ventet nemlig tre fantastiske uker på Maldivene, med sol, strand og alt inkludert.
Jeg skal innrømme at akkurat Maldivene kanskje var minst like mye min drøm som hans, så da vi kom hjem følte jeg at han fortjente en liten ekstra oppmerksomhet som takk for at han hadde vært med på mitt eventyr.
Derfor stod det en splitter ny Mercedes og ventet på ham.
Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg bilen og Paris faktisk konkurrerte om førsteplassen på listen over favoritter. Maldivene fikk kanskje “hederlig omtale”. 😅
Så mitt tips er enkelt: Finn på noe uventet, skap et minne dere aldri glemmer, og hvis du tilfeldigvis sender mannen din til Maldivene fordi du selv alltid har drømt om det, kan en Mercedes være en fin måte å jevne ut regnskapet på.
Heldigvis ble det en 60-årsdag ingen av oss kommer til å glemme. ❤️

🤣👌🏻Nice try! 

Anonymkode: e2008...749

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 21.08):

Gavekort på spa da... Evt billetter til en fotballkamp. Hva er favorittlaget?

Skrevet

Hvis han er typen som har alt, så ville jeg ha spandert en reise, en langhelg et sted dere ikke har vært før.

Eventuelt kunne du kjøpt ham noe praktisk, for eksempel en god turshorts og trøye:

Auto%2F1801-24-2295-look-O.jpg

Anonymkode: 08209...d0a

AnonymBruker
Skrevet

Mann snart 60 her: Gavekort på spa er litt risky. Har ennå ikke brukt det jeg fikk til The Well... 😄

Konsert med hotellovernatting i en annen by?

Til oss som "har alt" er det vanskelig. Det er ikke så mye det at det må være en flott og dyr gave, men heller en hyggelig opplevelse som forhåpentligvis fenger – synes i alle fall jeg. 

Anonymkode: d63a7...714

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mann snart 60 her: Gavekort på spa er litt risky. Har ennå ikke brukt det jeg fikk til The Well... 😄

Konsert med hotellovernatting i en annen by?

Til oss som "har alt" er det vanskelig. Det er ikke så mye det at det må være en flott og dyr gave, men heller en hyggelig opplevelse som forhåpentligvis fenger – synes i alle fall jeg. 

Ts sa han likte spa

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (6 timer siden):

Ts sa han likte spa

Jeg registrerte det, men mistenkte at han kanskje ikke EGENTLIG er like keen på spaopphold som sin kjære. Men for all del: Er han en mann som liker spa så er det jo bare å kjøre på med det. 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...