AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:00 #1 Skrevet torsdag kl. 19:00 Jeg og exen må reise til en annen by i Norge( orker ikke å utdype hvorfor) vi skal dele hotellrom i 2 dager. har ingen barn/aldri vært gift. jeg er egentlig interessert i han men han behandler meg som siste prioritet( plutselig om 3 dager skal han på hyttetur ) for å fikse på hytta.. han har aldri invitert meg, skal være der 1 uke.. samtidig så setter han meg alltid i siste rekke ellers også.. han elsker å psyke meg ned.. måten han behandler meg på gjør at jeg ikke har lyst på han.. han er svært gnien enda jeg har mye mye mindre lønn enn han, han forventer at jeg skal la han gå igjennom mobilen min, han tåler ikke at folk synes jeg ser bra ut… og han vil helst at jeg skal føle meg som en verdiløs dritt som han eier… uten å legge noe følelser, penger( altså… dette er som feks til en kaffe osv) han vil aldri sette meg først å kjører å stopper bilen ubehagelig måte for å irritere meg.. han er 57 og jeg er 35… jeg skal nå dele rom med han i 2 døgn, å jeg vet han kommer til å bli irritert om han ikke får seg noe… hver gang tidligere når det har vært bursdag, jul, ferier osv noe vi gleder oss til så starter han en krangel å ghoster meg.. ufattelig barnslig å han utnytter seg at meg og at jeg har hatt et svært tøft år med utfordrende mental helse… Vi har kjent hverandre i 7 år.. Anonymkode: 21c9e...c21 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:00 #2 Skrevet torsdag kl. 19:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg og exen må reise til en annen by i Norge( orker ikke å utdype hvorfor) vi skal dele hotellrom i 2 dager. har ingen barn/aldri vært gift. jeg er egentlig interessert i han men han behandler meg som siste prioritet( plutselig om 3 dager skal han på hyttetur ) for å fikse på hytta.. han har aldri invitert meg, skal være der 1 uke.. samtidig så setter han meg alltid i siste rekke ellers også.. han elsker å psyke meg ned.. måten han behandler meg på gjør at jeg ikke har lyst på han.. han er svært gnien enda jeg har mye mye mindre lønn enn han, han forventer at jeg skal la han gå igjennom mobilen min, han tåler ikke at folk synes jeg ser bra ut… og han vil helst at jeg skal føle meg som en verdiløs dritt som han eier… uten å legge noe følelser, penger( altså… dette er som feks til en kaffe osv) han vil aldri sette meg først å kjører å stopper bilen ubehagelig måte for å irritere meg.. han er 57 og jeg er 35… jeg skal nå dele rom med han i 2 døgn, å jeg vet han kommer til å bli irritert om han ikke får seg noe… hver gang tidligere når det har vært bursdag, jul, ferier osv noe vi gleder oss til så starter han en krangel å ghoster meg.. ufattelig barnslig å han utnytter seg at meg og at jeg har hatt et svært tøft år med utfordrende mental helse… Vi har kjent hverandre i 7 år.. Anonymkode: 21c9e...c21 Vi bor ikke sammen foressten. Ts Anonymkode: 21c9e...c21
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:07 #3 Skrevet torsdag kl. 19:07 Det er bare i matematikken minus og minus blir pluss. Anonymkode: 4c0c0...182 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:09 #4 Skrevet torsdag kl. 19:09 Ok, hva er det du lurer på? Altså når du ikke vil fortelle hvorfor du MÅ dele rom med fyren? Anonymkode: 6278d...d9a 2 3
Tipaa Skrevet torsdag kl. 19:10 #5 Skrevet torsdag kl. 19:10 Når du ikke utdyper hvorfor du MÅ dele hotellrom med eksen, så kan vi heller ikke komme med tilbakemeldinger 2 1
Macro Skrevet torsdag kl. 19:11 #6 Skrevet torsdag kl. 19:11 Problemet er ikke at han utnytter deg, men at du lar han utnytte deg. Du er herre over eget liv. 8 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:11 #7 Skrevet torsdag kl. 19:11 Herregud da kvinne, du må stå opp for deg selv, ikke bare sette deg i offerrollen! Du velger helt selv om det blir sex eller ikke Anonymkode: 1b22d...018 2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:13 #8 Skrevet torsdag kl. 19:13 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, hva er det du lurer på? Altså når du ikke vil fortelle hvorfor du MÅ dele rom med fyren? Anonymkode: 6278d...d9a Har desverre ikke råd til eget rom… skal i begravelse… Anonymkode: 21c9e...c21
Even Tuell Skrevet torsdag kl. 19:15 #9 Skrevet torsdag kl. 19:15 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg og exen må reise til en annen by i Norge( orker ikke å utdype hvorfor) vi skal dele hotellrom i 2 dager. å jeg vet han kommer til å bli irritert om han ikke får seg noe… Anonymkode: 21c9e...c21 Det virker jo ikke som at du liker fyren på noen som helst måte ... noe de færreste vil om beskrivelsen din stemmer. Så hvorfor 1) må du tilbringe tid sammen med han. 2) ... på samme rom og 3) i det hele tatt vurdere å ligge med ham. Svaret på alle spørsmålene burde være: NEI 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:18 #10 Skrevet torsdag kl. 19:18 Dette skjønte jeg desverre fint lite av 🫣 Eneste jeg fikk med meg er at du har vært sammen med en gamling,22 år eldre enn deg. Behandler deg dårlig osv. Hadde ikke dratt med han, delt rom eller annet. Vær glad du er kvitt ham 🫣 Anonymkode: bf60f...e09 1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:20 #11 Skrevet torsdag kl. 19:20 Du skriver at du er interessert i han. HVORFOR??? Anonymkode: f1ab2...cc8 3
blaffen Skrevet torsdag kl. 20:06 #12 Skrevet torsdag kl. 20:06 Høres ut som et usunt forhold. Om du ikke får noe som helst ut av dette bør du kutte all kontakt etter dette hotelloppholdet. For dette oppholdet kan du jo fake en mens.. (funker ikke på alle) Om du er tøff nok. Stikk deg i en finger med en nål og søl blod på et bind. Om du ikke er tøff nok til å stikke deg selv kan du kjøpe noe kjøtt på butikken, pass på å få noe med blodsøl. Åpne pakka og preparer et bind med sølet. Fordelen med å stikke seg er at det gjør det lettere å preparere bind nr2.. Så kaster du det på en synlig måte med en gang dere kommer inn på hotellrommet..
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:33 #13 Skrevet fredag kl. 21:33 Per definisjon er dette ikke en eks. Kom deg ut av forholdet. Evt kan du overnatte på krisesenter. Synes oppriktig synd på deg, men håper på det beste. Anonymkode: 0e02a...abb 1
carlberner1 Skrevet i går, 13:54 #14 Skrevet i går, 13:54 AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 21.13): Har desverre ikke råd til eget rom… skal i begravelse… Anonymkode: 21c9e...c21 Fyttigrisen.. Er det noen i følget du stoler på så spør om du kan være med eller hos dem i stedet. Si rett ut til dem hvordan det er med deg og den fyren slik du har skrevet her. Han burde fått hjelp, men ikke av deg. Kom deg unna og hold deg unna på en eller annen måte. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:22 #15 Skrevet i går, 18:22 AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 21.00): Jeg og exen må reise til en annen by i Norge( orker ikke å utdype hvorfor) vi skal dele hotellrom i 2 dager. har ingen barn/aldri vært gift. jeg er egentlig interessert i han men han behandler meg som siste prioritet( plutselig om 3 dager skal han på hyttetur ) for å fikse på hytta.. han har aldri invitert meg, skal være der 1 uke.. samtidig så setter han meg alltid i siste rekke ellers også.. han elsker å psyke meg ned.. måten han behandler meg på gjør at jeg ikke har lyst på han.. han er svært gnien enda jeg har mye mye mindre lønn enn han, han forventer at jeg skal la han gå igjennom mobilen min, han tåler ikke at folk synes jeg ser bra ut… og han vil helst at jeg skal føle meg som en verdiløs dritt som han eier… uten å legge noe følelser, penger( altså… dette er som feks til en kaffe osv) han vil aldri sette meg først å kjører å stopper bilen ubehagelig måte for å irritere meg.. han er 57 og jeg er 35… jeg skal nå dele rom med han i 2 døgn, å jeg vet han kommer til å bli irritert om han ikke får seg noe… hver gang tidligere når det har vært bursdag, jul, ferier osv noe vi gleder oss til så starter han en krangel å ghoster meg.. ufattelig barnslig å han utnytter seg at meg og at jeg har hatt et svært tøft år med utfordrende mental helse… Vi har kjent hverandre i 7 år.. Anonymkode: 21c9e...c21 Jeg forsto ikke helt dette. Hvorfor er du egentlig interessert i han? Anonymkode: b0718...f04
AnonymBruker Skrevet i går, 19:37 #16 Skrevet i går, 19:37 AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 21.00): Jeg og exen må reise til en annen by i Norge( orker ikke å utdype hvorfor) vi skal dele hotellrom i 2 dager. har ingen barn/aldri vært gift. jeg er egentlig interessert i han men han behandler meg som siste prioritet( plutselig om 3 dager skal han på hyttetur ) for å fikse på hytta.. han har aldri invitert meg, skal være der 1 uke.. samtidig så setter han meg alltid i siste rekke ellers også.. han elsker å psyke meg ned.. måten han behandler meg på gjør at jeg ikke har lyst på han.. han er svært gnien enda jeg har mye mye mindre lønn enn han, han forventer at jeg skal la han gå igjennom mobilen min, han tåler ikke at folk synes jeg ser bra ut… og han vil helst at jeg skal føle meg som en verdiløs dritt som han eier… uten å legge noe følelser, penger( altså… dette er som feks til en kaffe osv) han vil aldri sette meg først å kjører å stopper bilen ubehagelig måte for å irritere meg.. han er 57 og jeg er 35… jeg skal nå dele rom med han i 2 døgn, å jeg vet han kommer til å bli irritert om han ikke får seg noe… hver gang tidligere når det har vært bursdag, jul, ferier osv noe vi gleder oss til så starter han en krangel å ghoster meg.. ufattelig barnslig å han utnytter seg at meg og at jeg har hatt et svært tøft år med utfordrende mental helse… Vi har kjent hverandre i 7 år.. Anonymkode: 21c9e...c21 flere ting å nevne her du er hans EX. Du er ikke hans første prioritet lengre, om han vil være på hytten snart så skal vell han ha null dårlig samvitighet for dette? Du har ingen rimelig grunn til ¨være sur fordi han vil på hytta Du nevner ingen måter han psyker deg ned på, kvinner har også svært stor tendens til å si at menn/exene mishandler dem/psykisk mishandling fordi de ikke spiller etter din fiolin lengre Er han gniten fordi han ikke bruker penger på deg ? Mener du virkelig at fordi du har lavere inntekt enn han så skal han bruke mer penger på deg enn du på han ? altså er du helt seriøs nå? Det er ikke hans feil at du har lavere inntekt og dette betyr heller ikke at han skal bruke mer av pengene sine på deg ikke la han gå gjennom mobilen din, han er en ex og har ikke noe grunn for det dette forholdet virker ikke liv laga, men det er nok 2 sider av saken her Anonymkode: 6b32d...07f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:49 #17 Skrevet i går, 21:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): flere ting å nevne her du er hans EX. Du er ikke hans første prioritet lengre, om han vil være på hytten snart så skal vell han ha null dårlig samvitighet for dette? Du har ingen rimelig grunn til ¨være sur fordi han vil på hytta Du nevner ingen måter han psyker deg ned på, kvinner har også svært stor tendens til å si at menn/exene mishandler dem/psykisk mishandling fordi de ikke spiller etter din fiolin lengre Er han gniten fordi han ikke bruker penger på deg ? Mener du virkelig at fordi du har lavere inntekt enn han så skal han bruke mer penger på deg enn du på han ? altså er du helt seriøs nå? Det er ikke hans feil at du har lavere inntekt og dette betyr heller ikke at han skal bruke mer av pengene sine på deg ikke la han gå gjennom mobilen din, han er en ex og har ikke noe grunn for det dette forholdet virker ikke liv laga, men det er nok 2 sider av saken her Anonymkode: 6b32d...07f Helt enig! Var mye som skurret Anonymkode: b0718...f04 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.7.2026 den 23.33): Per definisjon er dette ikke en eks. Kom deg ut av forholdet. Evt kan du overnatte på krisesenter. Synes oppriktig synd på deg, men håper på det beste. Anonymkode: 0e02a...abb Kan ikke overnatte på krisesenter på grunn av dette.. Anonymkode: 6ac6d...f95
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden Dette velger du helt selv. Ta ansvar for eget liv. Er så typisk at kvinner skylder på mannen, når de er helt frivillig med på det, og da har en ingen rett å klage Anonymkode: 1b22d...018
Mannjessheim1984 Skrevet 8 timer siden #20 Skrevet 8 timer siden Og du er 35? Kom igjen. Ikke vær sånn mot deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå