Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere dessert?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi spiser veldig sjelden dessert, kun ved spesielle anledninger. Dvs. når vi har invitert gjester på middag eller hvis det er noe å feire. Derimot hender det at vi tar en konfektbit til kaffen om ettermiddagen.

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig varierende. Har dessert stort sett hver søndag, da kommer alltid broren min til middag, så jeg synes det er koselig med noe ekstra. Noen uker kan vi ha dessert nesten hver dag (spesielt om sommeren når jeg lager mye hjemmelaget iskrem), og så kan det gå lange tider uten dessert. Spiser dessert når vi har lyst på det, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Veldig sjelden her også. Hvis vi har besøk eller ved spesielle anledninger - kan nok telle antall ganger i året på fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sjelden her også. Hvis vi har besøk eller ved spesielle anledninger - kan nok telle antall ganger i året på fingrene.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser frisk frukt til dessert hver dag, og så lager jeg søt dessert en av dagene i helgen. Når jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

både ofte og sjelden...

Vi er som oftes bare to til middag, og lager vi noe dessert blir det da ofte rester. Da spiser vi dessert kanskje tre dager på rad, men så kan det gå månedsvis før vi lager dessert neste gang.

Vi spiser også dessert når vi har gjester og hvis vi lager noe spesielt f.eks i høytider.

Hver tirsdagskveld spiser vi is mens vi ser fruer og joey, har gjort det siden vi traff hverandre for 7 år siden, men da til ally og venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Dessert har vi bare når vi har besøk eller hvis det er noe vi skal feire.

Koselig med dessert, men egentlig er det like greit å heller kose seg med noe til kvelden. Det gjør vi oftere. En gang i uken i snitt tror jeg. Noen ganger oftere mens det andre ganger kan det gå uker mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo spiser sjelden dessert, men vi har alltid lyst på noe godt, så det blir ofte noe søtt utover kvelden. Får dårlig samvittighet innimellom hvis det er lenge siden jeg har trent, men det får bare være. Snakket med mine besteforeldre for en stund tilbake. De spiser alltid dessert, om ikke annet enn en skål Honnikorn etter middag. Dette har de gjort hele livet. Det som er interessant, er at de er sunne og slanke, spiser sjelden noe ekstra søtt utover kvelden, og har aldri dårlig samvittighet. Noe til ettertanke, i hvert fall for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessert lager vi kun til spesielle anledninger og en og annen søndag. Ellers spiser vi av og til litt is om kvelden når vi ser på noe moro på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessert har vi bare når vi har besøk eller hvis det er noe vi skal feire.

Koselig med dessert, men egentlig er det like greit å heller kose seg med noe til kvelden. Det gjør vi oftere.

Samme her... Er gjerne så mett etter middag at jeg ikke engang orker tanken på dessert. Men kanskje har vi noe godt på kvelden i stedet... Vi er veldig glad i ost.

De få gangene det lages dessert hos oss, blir det gjerne en frisk fruksalat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...