AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Jeg er 32 uker på vei og tror jeg har det som heter maserier… de kommer på natten regelmessig og det pågår i noen timer før det dabber av.. er det liksom meningen å gå sånn til uke 40? Noen med erfaringer her? Anonymkode: 774c6...2bc
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 32 uker på vei og tror jeg har det som heter maserier… de kommer på natten regelmessig og det pågår i noen timer før det dabber av.. er det liksom meningen å gå sånn til uke 40? Noen med erfaringer her? Anonymkode: 774c6...2bc Er det ikke dette de kaller for modningsrier? ☺️ Anonymkode: 8eb55...073
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Jeg har hatt kraftige kynnere og maserier i flere måneder i to svangerskap, så tror det er normalt. Fødslene har gått kjemperaskt! Anonymkode: f38c2...423
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt kraftige kynnere og maserier i flere måneder i to svangerskap, så tror det er normalt. Fødslene har gått kjemperaskt! Anonymkode: f38c2...423 Jeg har tre styrtfødseler i bakhånd så jeg trenger ikke at det skal gå noe raskere egentlig..😂 har aldri opplevd det der da! AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke dette de kaller for modningsrier? ☺️ Anonymkode: 8eb55...073 de har kommet hvert andre til tredje minutt siden kl 2 i natt… Anonymkode: 774c6...2bc
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Hatt det mer og mer for hver unge. Fødslene har gått kjappere hver gang og, siste kom på 20 min. 😅 Anonymkode: f9e36...44f
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Tror det er veldig vanlig ja. Ganske slitsomt. Jeg har hatt modningsrier fra 32/33. Ettermiddagene/kveldene har ofte vært så ille at jeg bare vil ligge i stillhet på soverommet, rett og slett meldt meg ut av familien. Nettene er jo stille og egnet for modningsrier fra før av😅 er 38+4 nå. Anonymkode: 763b7...3ad
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hatt det mer og mer for hver unge. Fødslene har gått kjappere hver gang og, siste kom på 20 min. 😅 Anonymkode: f9e36...44f Hadde du noe forvarsel på det eller? Anonymkode: 774c6...2bc
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tror det er veldig vanlig ja. Ganske slitsomt. Jeg har hatt modningsrier fra 32/33. Ettermiddagene/kveldene har ofte vært så ille at jeg bare vil ligge i stillhet på soverommet, rett og slett meldt meg ut av familien. Nettene er jo stille og egnet for modningsrier fra før av😅 er 38+4 nå. Anonymkode: 763b7...3ad Blæ…. Jeg håper ikke det er slik resten av ukene blir… Anonymkode: 774c6...2bc
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde du noe forvarsel på det eller? Anonymkode: 774c6...2bc Nope! Var min tredje styrtfødsel da, så jeg var jo veldig klar for hjemmefødsel siden jeg antok at det kunne skje, men så fort forventet jeg ikke at det skulle gå. Anonymkode: f9e36...44f
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli Hadde det i to svangerskapet og fødte til termin. I tredje kom de hyppigere og babyen ble født i uke 34. Anonymkode: 1c390...200
Melus Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 17.05): de har kommet hvert andre til tredje minutt siden kl 2 i natt… Anonymkode: 774c6...2bc Da ville jeg snakket med føden. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli Melus skrev (29 minutter siden): Da ville jeg snakket med føden. Jeg har allerede dratt dit flere ganger pga dette, og det påvirker ikke livmorhalsen.., Anonymkode: 774c6...2bc
Melus Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har allerede dratt dit flere ganger pga dette, og det påvirker ikke livmorhalsen.., Anonymkode: 774c6...2bc Okei, det er bra du er blitt sjekket!
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Jepp, hadde det sånn fra ca samme tidspunkt i andre svangerskap... Ingen påvirkning av livmorhalsen før uke 37-38 en gang, der fra åpnet den seg drøyt 1 cm i uka, men ble aldri skikkelig fødsel... Ble satt i gang pga lang reisevei og tidl styrtfødsel på kontrollen på sykehuset en uke over termin, hadde da 5 cm åpning 😬 Legen sa hun mistenkte det ville gå fort når det først kom i gang, så hun ville ta vannet mens jeg allerede var "in house". Riktig nok, de tok vannet - og etter en liten stund fikk jeg det som føltes ut som én laaaaaaaaang grusom rie og 20 min etterpå var ungen ute 🙈 Anonymkode: 977a0...1f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå