Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt smalt men er det noen som kan fortelle meg hva som er beste spisested på Røros? 

Anonymkode: 25d78...c10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Peder Hiort mathus.

Anonymkode: 2d111...ccd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært på Bari og vi ble positivt overrasket alle sammen, var kjempegod mat. 

Anonymkode: 58cf3...d06

• Liker 1
Skrevet

Har ikke vært veldig mye på Røros, men spiser alltid på Peder Hiort Mathus, og synes det er bra mat, og koselige lokaler 🥰

(Ikke prøvd andre)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 19.51):

Peder Hiort mathus.

Nordlysstøv skrev (På 23.7.2026 den 19.57):

Har ikke vært veldig mye på Røros, men spiser alltid på Peder Hiort Mathus, og synes det er bra mat, og koselige lokaler 🥰

(Ikke prøvd andre)

Jeg stolte på disse to innleggene uten å sjekke med Trip Advisor. Stor feiltakelse, enormt stor feiltakelse! Det er ett av de dårligste spisestedene jeg noensinne har spist på, og ikke verdt pengene i det hele tatt. 

Jeg anbefaler Kaffestuggu. 

Anonymkode: 191b5...3a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg stolte på disse to innleggene uten å sjekke med Trip Advisor. Stor feiltakelse, enormt stor feiltakelse! Det er ett av de dårligste spisestedene jeg noensinne har spist på, og ikke verdt pengene i det hele tatt. 

Jeg anbefaler Kaffestuggu. 

Hva var dårlig da? Lurt å skrive mer enn at det bare var en «enorm stor feiltakelse». Var det maten? Betjeningen? Selve stedet?

Anonymkode: 56522...b4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva var dårlig da? Lurt å skrive mer enn at det bare var en «enorm stor feiltakelse». Var det maten? Betjeningen? Selve stedet?

Anonymkode: 56522...b4b

Som jeg skriver: ikke verdt pengene. 

Jeg kan gjerne utdype: overpriset mat med billige råvarer, men med priser som vitner om langt høyere ambisjoner. Mulig pizzaen er grei, men den har jeg ikke prøvd. Vi var flere der sammen, og alle var skikkelig skuffa.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan ikke ha spist mange steder hvis det var det verste. Men hvor "enormt stor feiltakelse" kan det være å ikke like maten et sted, liksom. Med mindre du ble matforgiftet eller ranet der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kan ikke ha spist mange steder hvis det var det verste. Men hvor "enormt stor feiltakelse" kan det være å ikke like maten et sted, liksom. Med mindre du ble matforgiftet eller ranet der. 

Det var da voldsomt så personlig enkelte skulle reagere over at jeg synes maten var dårlig og overpriset, da! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Egon 

Anonymkode: 6c235...b29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Egon 

Anonymkode: 6c235...b29

Det har de ikke der, men jeg vil påstå at maten på Egon har bedre kvalitet enn den jeg har fått på Peder Hjort. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det var da voldsomt så personlig enkelte skulle reagere over at jeg synes maten var dårlig og overpriset, da! 

Det er nå du som reagerer voldsomt når du kaller det å spise et sted for en enormt stor feiltakelse. Men man får vel tenke seg om to ganger heretter før man gir noen råd om sine favorittsteder da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig i Kaffestuggu og har også spist godt på Vertshuset.

Anonymkode: 5d494...ece

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...