AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:48 #1 Skrevet onsdag kl. 15:48 Noen som vet hva dette er og er det mulig å stoppe det? Altså en mengde "utvekster" og det virker som at de dukker opp i høyt tempo. Tør nesten ikke å tenke på hvordan dette vil se ut om 5-10 år. Har passert 40. Anonymkode: f426c...030
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:52 #2 Skrevet onsdag kl. 15:52 Er utvekstene til stede her med oss? Anonymkode: 416cc...acc 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:56 #3 Skrevet onsdag kl. 15:56 Ser ingen hudutvekster. Anonymkode: 6d625...b93 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:05 #4 Skrevet onsdag kl. 16:05 Ser ut som allergisk reaksjon. Anonymkode: b4e89...3d1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:06 #5 Skrevet onsdag kl. 16:06 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ser ingen hudutvekster. Anonymkode: 6d625...b93 Du ser det når du forstørrer bildet. Om de ikke klør så tenker jeg det bare er noe som dukker opp med alderen. Du kan jo høre med legen neste gang du skal dit. Anonymkode: 0b533...202
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:08 #6 Skrevet onsdag kl. 16:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ser det når du forstørrer bildet. Om de ikke klør så tenker jeg det bare er noe som dukker opp med alderen. Du kan jo høre med legen neste gang du skal dit. Anonymkode: 0b533...202 Tenker nesten at jeg bør kontakte legen utelukkende pga dette, hvis dette får utvikle seg kommer jeg til å se helt jævlig ut etter hvert. Har det også i ansiktet. Frykter at det er genetisk, både faren min og søs har mye greier. Anonymkode: f426c...030
Sonit Skrevet onsdag kl. 16:09 #7 Skrevet onsdag kl. 16:09 Søk på skintags, se om du kjenner deg igjen i det.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:09 #8 Skrevet onsdag kl. 16:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker nesten at jeg bør kontakte legen utelukkende pga dette, hvis dette får utvikle seg kommer jeg til å se helt jævlig ut etter hvert. Har det også i ansiktet. Frykter at det er genetisk, både faren min og søs har mye greier. Anonymkode: f426c...030 Jeg ser ingenting. Ingenting unormalt. Dette er ikke noe du trenger dra til legen med. Er det du som også er redd for flekker på neglene? Anonymkode: 416cc...acc 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:27 #9 Skrevet onsdag kl. 16:27 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ser ingenting. Ingenting unormalt. Dette er ikke noe du trenger dra til legen med. Er det du som også er redd for flekker på neglene? Anonymkode: 416cc...acc Man drar jo til legen når utseendet er i ferd med å raseres. Blir det for ille kommer jeg til å unngå andre mennesker mest mulig og leve et ganske stusselig og ensomt liv. Anonymkode: f426c...030 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:34 #10 Skrevet onsdag kl. 17:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man drar jo til legen når utseendet er i ferd med å raseres. Blir det for ille kommer jeg til å unngå andre mennesker mest mulig og leve et ganske stusselig og ensomt liv. Anonymkode: f426c...030 Men du… jeg ser ikke at utseende ditt raseres her. Jeg ser ingenting unormalt. Ingenting. Nada. Niks. Ta kontakt med fastlegen din, du. Men ikke på grunn av dette hudproblemet (fordi det finnes ikke). Vrangforestillingene dine derimot, de bør du ta på alvor. At du ser noen få prikker og mener at utseende ditt raseres er bekymringsverdig. Prikkene er normale. Tankene dine er ikke. God bedring! Anonymkode: 416cc...acc 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:31 #12 Skrevet fredag kl. 11:31 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Milier? Anonymkode: 87b96...72f Svært sannsynlig. Milier er døde hudceller som ikke faller av, men som i stedet kapsles inn i overhuden. Hvis du bruker fet hudkrem, kan det bidra til at døde hudceller ikke greier å flasse av og forsvinne, men i stedet blir innkapslet og danner slike klumper i huden. De kan enkelt fjernes, men spør en lege om hjelp, så du unngår å erstatte problemet med betennelser i huden. Anonymkode: 52601...412
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå