AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Spørsmålet ligger vel i tittelen. Hva har dere gitt i 40-årsgave til venninner? Har dere noen gode tips? Anonymkode: 90081...842
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Hvor mye penger skal du legge i det? Anonymkode: 3c9bd...2d0
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Jeg har for eksempel gitt kake, konsertbilletter, bøker og spandert reise/hotell for en helg til mine venninner. Anonymkode: 84c07...cd5 1 1
godfisk Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Jeg liker veldig godt å få opplevelser. Hva med noe dere kan gjøre sammen, en god middag, en konsert eller en helg sammen? Jeg er ikke glad i å få nips og saker som tar opp plass hjemme. Om noen gjerne vil gi meg en fysisk gave, spør jeg etter sånt som jeg uansett må ha, som håndklær eller sengetøy. Hvis jeg får sånne ting har jeg mer av noe jeg uansett trenger, og kan bruke mine egne penger på noe jeg synes er gøy å kjøpe. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor mye penger skal du legge i det? Anonymkode: 3c9bd...2d0 Usikker. Alt fra 500 kr til 800 kr kanskje. Mer dersom det er noe helt spesielt. Anonymkode: 90081...842
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli Jeg synes en gavekurv er koselig. Ha oppi ting hun liker. Kanskje vin, sjokolade, et duftlys, eller en kurv med velværeprodukter? Gjerne sammen med blomster? Anonymkode: b0272...96f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Usikker. Alt fra 500 kr til 800 kr kanskje. Mer dersom det er noe helt spesielt. Anonymkode: 90081...842 Gi henne noe hun har sagt hun kunne tenkt seg det siste året. En av de tingene. En hvilken som helst av dem, egentlig. Folk sier jo hva de interesserer seg for og liker hele tiden. Grip en av dem og pakk inn. Anonymkode: f2347...4e1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spørsmålet ligger vel i tittelen. Hva har dere gitt i 40-årsgave til venninner? Har dere noen gode tips? Anonymkode: 90081...842 Gaver jeg har fått som jeg har satt veldig stor pris på: Hjemmebakt surdeigsbrød Hjemmelaget syltetøy/gele/saft Hjemmelaget knekkebrød Hjemmebakt kake Ting jeg ville ha satt pris på: Et ostefat Kake fra bakeri Vin Gavekort på blomster (blir som regel enormt mye blomster på veldig kort tid) Dusjolje og håndkrem fra L'Occitane Et kort med en invitasjon til lunsj/middag Anonymkode: dfe71...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gaver jeg har fått som jeg har satt veldig stor pris på: Hjemmebakt surdeigsbrød Hjemmelaget syltetøy/gele/saft Hjemmelaget knekkebrød Hjemmebakt kake Ting jeg ville ha satt pris på: Et ostefat Kake fra bakeri Vin Gavekort på blomster (blir som regel enormt mye blomster på veldig kort tid) Dusjolje og håndkrem fra L'Occitane Et kort med en invitasjon til lunsj/middag Anonymkode: dfe71...c1a Høres ut som du fyller 80 år Anonymkode: daab6...cf2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli Jeg ville likt å få gavekort på en garnbutikk eller en sportsbutikk Anonymkode: 5d002...4b0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli De siste 40-årsgavene som jeg ga har vært opplevelser; konsert, en bedre middag ute og en tur med zip-line. Anonymkode: 4d05b...5b3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12 Skrevet 23. juli Gavekort på restaurant Konfekt og invitasjon til lunsj eller kafe ute. Det er ofte mye rimeligere, da 700kr ikke dekker særlig dersom det er normalt for dere å ta noen glass også. En kurv med ting hun liker. God sjokolade, vin, god juice, god håndsåpe til badet, hudpleie eller hårpleie du vet hun liker, finne lys, en bok, spekepølse, god kaffe eller te. Samler hun på noe, f.eks servise? Du kan jo spørre. Opp gjennom knuses gjerne noe, og det er behov for nytt. Gavekort på en butikk hun liker. Feks delikatessebutikk. Gavekort på blomsterbutikk. Mange får mye blomster, og kjekt å kunne ha noe senere også. Gavekort hos frisøren eller annen type salong hun bruker Gavekort på massasje eller fotpleie Anonymkode: 63951...ca8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå