AnonymBruker Skrevet i går, 13:55 #1 Skrevet i går, 13:55 Jeg tenkte å dra en liten tur til Gøteborg alene, dame i 40- årene, og lurer på om noen har noen tips til hyggelige ting å gjøre, seder å rusle, spisesteder osv. Anonymkode: b94a1...f15
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Gøteborg er en fin by å besøke alene. Botanisk hage er hyggelig! Jeg syns kaféen der er ganske overpriset, men det er hyggelig å kjøpe med seg kaffe og rusle videre. Også fint å rusle ved vannet som ligger rett utenfor Botanisk hage. Av butikker går jeg alltid innom Åhlens som ikke finnes i Norge lengre, de har både klær og interiør. Rundt Åhlens er det masse andre butikker. Hvis du ikke har booket hotell så har jeg tidligere bodd på hotell Flora, og det var rolig og trivelig. Haga er jo et sted mange vil til. Men om sommeren er det fullt turister, og kan bli veldig masete. Så hvis du ikke liker for mye folk er mitt tips å ikke bruke tiden der. Anonymkode: 4bf25...c10 1 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Takk for mange fine tips.😊 Ts Anonymkode: b94a1...f15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå