AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Jeg har møtt en mann (42) nå -5-6 ganger og jeg har lagt merke til at han har dårlig ånde. Typisk spist brødskive med makrell eller leverpostei ånde. Jeg vil ikke fornærme han, men det er ganske kvalmt. Er det ok å være direkte eller hvordan kan man ta det opp på en pen måte? Anonymkode: 04799...0b1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Å fytti,hadde ikke klart date han.Si i fra. Anonymkode: 3f34f...bec 2
Perfume Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Det er faktisk noe som er så ille ( for meg) at jeg ikke ville klart å få følelser for en mann med det.. Uansett hvor fantastisk han var.. Så må gå an å finnes en måte å si fra på en fin måte..? 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Jeg har til gode å møte et menneske som har «god ånde». Det er allikevel ulike varianter og grader av lukt og jeg setter sjelden pris på å kjenne lukten av noens pust. Jeg tenker at vi må tåle litt og dersom vi ikke kan være helt sikker på at egen ånde lukter blomster bør vi være litt forsiktig med å si noe… Anonymkode: 29790...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Har han dårlig ånde hver gang? Jeg tenker dere er i en så tidlig fase at om han har dårlig ånde hver gang så bør du trekke deg unna, for da er det neppe noe å gjøre med det. Har han unntaksvis dårlig ånde så kan du si ifra på en subtil måte. F.eks "har du spist brødskive med makrell eller leverpostei, for ånden din lukter det i dag?", med et smil rundt munnen. Får du et ja eller en annen god begrunnelse da, så kan han jo lett gjøre noe med det. Får du et nei eller "hva mener du", så er det bare sånn ånden hans er. Det kan jo hende han har gammel mat liggende mellom tenner og/eller mandelsteiner som lukter - og det går an å gjøre noe med, selv om det typisk nok er gjentakende. Ellers vet jeg ikke om du bør bære ansvaret for hans tannhygiene og ånde inn i framtiden. Dårlig ånde er typisk nok noe man ikke klarer å venne seg til. Anonymkode: 99623...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har til gode å møte et menneske som har «god ånde». Det er allikevel ulike varianter og grader av lukt og jeg setter sjelden pris på å kjenne lukten av noens pust. Jeg tenker at vi må tåle litt og dersom vi ikke kan være helt sikker på at egen ånde lukter blomster bør vi være litt forsiktig med å si noe… Anonymkode: 29790...8ba Det finnes noen som lukter lik og avføring fra munnen. Datet en slik kar som antageligvis aldri dro til tannlegen. Når han endelig dro, så kom han tilbake med en ny lukt, aceton. Så antar det hadde med bakterieinfeksjon i munnen, og så noe annet med acetonen. Fyren hadde ellers også ganske dårlig hygiene... 😩 orket ikke mer til slutt. Anonymkode: ec314...9ba
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes noen som lukter lik og avføring fra munnen. Datet en slik kar som antageligvis aldri dro til tannlegen. Når han endelig dro, så kom han tilbake med en ny lukt, aceton. Så antar det hadde med bakterieinfeksjon i munnen, og så noe annet med acetonen. Fyren hadde ellers også ganske dårlig hygiene... 😩 orket ikke mer til slutt. Anonymkode: ec314...9ba Unnskyld at jeg trekker på smilebåndet, men det kan jeg forstå. Ja, noen lukter faktisk avføring fra munnen. Skjønner at du ikke orka. Tenk bare å kysse en sånn en. Man blir jo kvalm. Anonymkode: 29790...8ba
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Hva slags menn er det dere møter?? Jeg har aldri opplevd dette. Alle jeg har møtt lukter godt og har aldri opplevd dårlig ånde når vi kliner osv. Anonymkode: 9abba...970
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå