Orillsen7 Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei, noen som har kjøpt klær fra Indiska her? Fornøyd/ikke fornøyd? I nettbutikken ser jeg mye fint, men blir usikker når jeg ikke kan se, ta og føle- prøve på klærne- det finnes jo ikke Indiska butikker her i Norge som jeg vet om.
SPOCA Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Elsker Indiska, synes de har mye fint. De har butikker i Sverige, så jeg har vært innom der når vi handler ved grensen. Synd de ikke finnes i Norge lenger.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Virkelig hit and miss. Noe er fint, annet er i uformelig bomull. Liker i utgangspunktet bomullsklær, men noe blir litt sjuskete Anonymkode: 0ca8a...248 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Virkelig hit and miss. Noe er fint, annet er i uformelig bomull. Liker i utgangspunktet bomullsklær, men noe blir litt sjuskete Anonymkode: 0ca8a...248 Enig med deg. Jeg synes klærne har veldig varierende kvalitet. Det er heller ikke så lett å bedømme det fra bilder eller varebeskrivelser. Noe som er synd, da jeg liker noen fargeklatter blant alle de nøytrale klærne. Jeg liker også bomull, men ikke hvis den er så tynn og løs at man like gjerne kunne kledd seg i et gasbind. Klær i slikt stoff blir som regel veldig fort dratt og stygge. Anonymkode: 8eac2...cf6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå