sigrid106 Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Hvoe kjøper du sommerkjoler? Og hvilke pris? Kjøper du mye på salg?
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Jeg kjøper flest missmaya kjoler. Kjøper de ofte med rabattkode på 10-20%. Men sjelden jeg får tak i de på salg, siden jeg bruker str. L. Kommer det en veldig fin kjole fra de, så må jeg bare kjøpe med en gang, siden min størrelse blir veldig fort utsolgt. Kjolene fra missmaya koster mellom 2000-2600. Kjøper og noen kjoler fra Indiska, de ligger på rundt 1000 kr. Anonymkode: be07c...610 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Litt rundt omkring, både i fysisk butikk og på nettet. Smuk, Vakre Vene, Suser i sivet, Villiod, Molly and me osv. Prisen varierer, men ca. 500 - 1500. Anonymkode: 835ac...902 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjøper flest missmaya kjoler. Kjøper de ofte med rabattkode på 10-20%. Men sjelden jeg får tak i de på salg, siden jeg bruker str. L. Kommer det en veldig fin kjole fra de, så må jeg bare kjøpe med en gang, siden min størrelse blir veldig fort utsolgt. Kjolene fra missmaya koster mellom 2000-2600. Kjøper og noen kjoler fra Indiska, de ligger på rundt 1000 kr. Anonymkode: be07c...610 Jeg kunne tenke meg å finne disse i butikk så jeg kan prøve, vet du hvor? Anonymkode: 3e268...02a
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kunne tenke meg å finne disse i butikk så jeg kan prøve, vet du hvor? Anonymkode: 3e268...02a De har en butikk i Drammen. Ellers er det mange butikker som har det merket. Men vet ikke hvilke. Jeg bor selv i Drammen, og kjøper de fleste på nett. Anonymkode: be07c...610
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Zalando, kappahl, ellos, hm, cubus kan ha, men sjeldent de har noen jeg liker. Anonymkode: 81e2c...743 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli Kjøper sjeldent tøy i norske butikker lengre pga utvalget og manglende størrelser i det som er halvveis fint. Alt er online og det er som regel minst 30% rabatt eller mer. Anonymkode: aa50a...745
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): «Hvoe» to ganger? Anonymkode: 95cc0...ce2 Ja uffamei. Man traff en annen tast enn den man skulle. Anonymkode: 81e2c...743 1
Anciol Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli (endret) Zizzi eller Ellos , de har min str:) Endret 22. juli av Anciol 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli Har kjøpt 3 lekre kjoler fra Temu. Anonymkode: dc19e...027 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja uffamei. Man traff en annen tast enn den man skulle. Anonymkode: 81e2c...743 Men nå er hun jo ikke anonym og kan rette på det hvis hun vil. Anonymkode: 5e19d...601
AnonymBruker Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men nå er hun jo ikke anonym og kan rette på det hvis hun vil. Anonymkode: 5e19d...601 Men det betyr ikke noe. Hvorfor rette da. Anonymkode: 81e2c...743
AnonymBruker Skrevet 22. juli #15 Skrevet 22. juli Mine to siste er fra &other stories. De er faktisk kjøpt i butikk, men akkurat sommerkjoler er ganske greit å kjøpe brukt. De er ofte veldig lite brukt og like fine. Anonymkode: bb433...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #16 Skrevet 22. juli Jeg har kjøpt de fleste av mine sommerkjoler på Lindex. God kvalitet til en rimelig penge. De holder seg fine i årevis. Anonymkode: 8d326...714
AnonymBruker Skrevet 23. juli #19 Skrevet 23. juli Kjøper alltid i fysisk butikk, fordi jeg vi prøve før jeg kjøper. Hovedsaklig er det snittet/passformen som er vanskelig å treffe. Hvis butikken ikke har den fargen jeg vil ha, kan jeg evt kjøpe riktig farge på nett etter å ha prøvd passformen i butikk. Så det begrenser seg til de butikkene som finnes fysisk her jeg bor. Anonymkode: 681f2...b65 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli Jeg har flest kjoler fra Missmaya, Bytimo og Polo RL....men også en fra Temu som jeg er veldig fornøyd med. Og en del kjoler fra Floyd. Anonymkode: 30a55...552
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå