AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden En kveld for et par uker siden var jeg ute på byen. Da vi ventet på nattbussen hjem kom det en fyr bort til oss. (Venninna mi hadde sovet hos meg et par netter før dette og skulle sove hos meg denne natten også.) Han lurte på om vi ville bli med på nach, eller om vi hadde nach. Venninnen min begynner da å si at han kan bli med hjem til meg. Jeg sier da nei, at jeg ikke vil fordi jeg er trøtt, sliten og det ikke er plass. Hun hører ikke på det og fortsetter å mase. Jeg sier fortsatt nei. Til slutt tar hun han med på bussen selvom jeg aldri sa ja. På bussen sier jeg at han får sove på gulvet hos meg, for jeg har ikke plass. Han tar fortsatt ikke hintet og hun fortsetter også å si at det går helt fint at han blir med og ler. Han sa flere ganger at jeg ikke må «være så sur», hun også henger seg på og sier at «man må ha det gøy». Til slutt kommer vi hjem til meg og jeg tenker at jeg bare får akseptere det, for de vil ikke høre uansett. Hun sier at han kan sove i min seng, mens hun kan sove på madrass på gulvet. Jeg sier selvfølgelig nei, for jeg ville ikke ha han der??? Til slutt legger vi oss i min altfor lille seng. Etter noen sekunder begynner han å klå på henne og jeg hører at noe skjer. Jeg sier noe for å hinte til at jeg er våken. De fortsetter. Til slutt sier jeg at nå må dere gå. Da spør hun om jeg vil være med til han?? Som om jeg vil det etter jeg har sagt nei 1000 ganger? Dagen etter kommer hun innom meg for å hente ting. Da konfronterer jeg henne og sier at det ikke var greit. Jeg sier at det er frekt, respektløst og ekkelt det hun gjorde. Det eneste hun klarer å komme med er å kødde det bort. Hun sier «han hadde liten tiss», og sier at han begynte å ta av seg buksa da vi lå i MIN SENG. Hun la også all skylden på han, og sa at han burde «tatt hintet» og ikke blitt med. Det var han som «klådde» og hun «prøvde å stoppe han». Men det var jeg som måtte stoppe de. I etterkant kom hun med en halvveis unnskyldning. Hun sa «Sorry, skulle ikke tatt han med, men jeg ville ha det gøy». Hun unnskyldte seg også med at hun trodde jeg køddet?? Jeg sa hun var desperat, men det nektet hun for at hun var da😂Ikke desperat oppførsel i det hele tatt nei.. Etter vi har diskutert frem og tilbake og jeg sier at det ikke er greit, er hun frekk nok til å si «jeg har sagt unnskyld, så du får bare være sur, får ikke gjort noe med det nå». For og så begynne å snakke om helt andre ting. Og det har hun fortsatt med de siste par ukene. Hva er galt med sånne folk? Mistenker autisme og eller en eller annen personlighetsforstyrrelse, for dette er så sykt. Anonymkode: c0000...8c8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Mistenker at venninnen din bare var full og ufyselig der og da. Tydelig mangel på respekt for dine grenser. Det er ikke noe autismediagnose her når du sa klart nei. Men hun har bedt om unnskyldning, selv om du mener den er halvhjertet, og jeg er enig i at det er jo ingenting hun kan gjøre med det nå videre annet enn at dette aldri skjer igjen og at DU må sette ned foten og si "ærlig talt, det er mitt hjem, du tar ikke med folk hjem til meg" om du havner i lignende situasjon med henne, og så være enda mer tydeligere. Mistenker hun er vant å få viljen sin og tøye strikken siden hun greide å tøye strikken din såpass i denne situasjonen. Anonymkode: 5a0a9...50f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mistenker at venninnen din bare var full og ufyselig der og da. Tydelig mangel på respekt for dine grenser. Det er ikke noe autismediagnose her når du sa klart nei. Men hun har bedt om unnskyldning, selv om du mener den er halvhjertet, og jeg er enig i at det er jo ingenting hun kan gjøre med det nå videre annet enn at dette aldri skjer igjen og at DU må sette ned foten og si "ærlig talt, det er mitt hjem, du tar ikke med folk hjem til meg" om du havner i lignende situasjon med henne, og så være enda mer tydeligere. Mistenker hun er vant å få viljen sin og tøye strikken siden hun greide å tøye strikken din såpass i denne situasjonen. Anonymkode: 5a0a9...50f Hun fortsetter å unnskylde det i etterkant som edru. Så hun vet jo godt hva hun gjorde. Og hun gjør mye dumt edru også. Å si «sorry men jeg …», syns jeg ikke er en god unnskyldning. Men neste gang får jeg heve stemmen tydeligvis, siden det ikke hjelper å si «nei jeg vil ikke». Ja hun er altfor vant til å få viljen sin dessverre, men veldig ofte sier jeg også imot henne. Så er rart hun aldri lærer. Men ja hadde hun vært autist hadde hun kanskje tatt mitt nei mer seriøst. Samtidig er det flere ting hun gjør som er veldig merkelige og som gjør at jeg mistenker det. Hun henger seg ofte opp i ting, og kan gjenta det samme i en samtale mange ganger. Hun kan snakke om at det regnet i dag i 10 minutter liksom. Eller en eksamen hun hadde. Hun kan gnåle om småting i en time. Og hun har også enkelte interesser som hun er veldig opphengt i. Og utenom det, har hun veldig liten respekt for andres tid. Hun kommer veldig ofte for sent til ting, eller sier at «vi kan jo bare ta det en annen dag». Hun mangler sosiale antenner virker det som.. Eller så må hun bare være veldig egoistisk.. vanskelig å vite Anonymkode: c0000...8c8
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok. Anonymkode: 5c44f...68f Er du henne? Anonymkode: c0000...8c8
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Det er overgrep å ha sex foran noen så det de gjorde var faktisk ekstremt ugreit. Ikke fest med henne igjen. Hun lytter ikke til deg. Anonymkode: 70431...71d 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er overgrep å ha sex foran noen så det de gjorde var faktisk ekstremt ugreit. Ikke fest med henne igjen. Hun lytter ikke til deg. Anonymkode: 70431...71d Takk for at du er enig. Jeg også syns det er et overgrep å ha sex foran andre. De rakk ikke å ha sex, men de var på vei til å ha det. Men å være vitne til det er også sykt ekkelt og ubehagelig. Hvem vet hva de hadde gjort hvis ikke jeg stoppet det. Nei kan ikke stole på henne så burde ikke feste med henne igjen. Han kunne jo også voldtatt meg. Eller stjålet ting fra meg. Anonymkode: c0000...8c8
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Jeg hadde aldri festet sammen med henne igjen, og ville heller ikke hatt henne på overnatting. Hun virker umoden, egoistisk, og hun virker å ha et problematisk forhold til alkohol siden hun blir så respektløs og grenseløs i fylla. Hvis jeg skulle hatt mer med henne å gjøre så ville jeg kun møtt henne edru og andre steder enn hjemme hos deg. I hvert fall inntil hun over tid har vist at hun kan oppføre seg. Du sier hun oppfører seg rart som edru også, så jeg tenker at hvis du har få venner, så er det uansett lurt av deg å i hvert fall skaffe deg flere venner slik at du kan vanke i sunnere vennekretser og miljøer også. Anonymkode: ee5ef...a19 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Og ja, det er ulovlig å utsette andre for sex, slik de begynte å gjøre mot deg! Anonymkode: ee5ef...a19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå