AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:10 #1 Skrevet tirsdag kl. 17:10 Lurer på om jeg faller for utilgjengelige menn. Det er noe med dn utilgjengeligheten, det å jobbe for det, at det er litt vanskelig osv som kan føre til at jeg blir interessert. Ønsker å treffe en som er tilgjengelig. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med hvordan skille mellom en jeg kan bli interessert i og en som jeg ikke er det i, npr det føles trygt fra starten? Anonymkode: cd481...7f1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:12 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:12 En som ER tilgjengelig, skaper ikke det behovet til å jobbe for det, som et sirkusdyr som må gjøre triks, du trenger ikke å lure på hva tenker føler eller vil, han viser det med hele seg. Jeg løp ettet utilgjengelige idioter i mange år, nærmest tigga om å bli elsket mens de kunne nedverdige seg til å kaste meg smuler nå og da. Æsj spyr når jeg tenker på det Nå har jeg det bra med meg selv og slike menn er totalt turn off for meg. Heldigvis. Anonymkode: 8dc01...450
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:12 #3 Skrevet tirsdag kl. 17:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer på om jeg faller for utilgjengelige menn. Det er noe med dn utilgjengeligheten, det å jobbe for det, at det er litt vanskelig osv som kan føre til at jeg blir interessert. Ønsker å treffe en som er tilgjengelig. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med hvordan skille mellom en jeg kan bli interessert i og en som jeg ikke er det i, npr det føles trygt fra starten? Anonymkode: cd481...7f1 Du liker spenningen. Hva skjer når forholdet blir trygt og "kjedelig"? Anonymkode: 073b1...63d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:15 #4 Skrevet tirsdag kl. 17:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En som ER tilgjengelig, skaper ikke det behovet til å jobbe for det, som et sirkusdyr som må gjøre triks, du trenger ikke å lure på hva tenker føler eller vil, han viser det med hele seg. Jeg løp ettet utilgjengelige idioter i mange år, nærmest tigga om å bli elsket mens de kunne nedverdige seg til å kaste meg smuler nå og da. Æsj spyr når jeg tenker på det Nå har jeg det bra med meg selv og slike menn er totalt turn off for meg. Heldigvis. Anonymkode: 8dc01...450 Det er noen damer som går gjennom slike faser når de er ung. De er bad boy fikserte. Anonymkode: 073b1...63d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:15 #5 Skrevet tirsdag kl. 17:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er noen damer som går gjennom slike faser når de er ung. De er bad boy fikserte. Anonymkode: 073b1...63d Er så glad jeg er ferdig med det. Anonymkode: 8dc01...450
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:16 #6 Skrevet tirsdag kl. 17:16 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er så glad jeg er ferdig med det. Anonymkode: 8dc01...450 Hva slags menn er du interessert i å nå da, om noen? Anonymkode: 073b1...63d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:31 #7 Skrevet tirsdag kl. 18:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du liker spenningen. Hva skjer når forholdet blir trygt og "kjedelig"? Anonymkode: 073b1...63d Så lenge jeg faller for en blir jeg knyttet og vil være sammen med personen. Det som er vanskelig er å få følelser for en tilgjengelig mann. ts Anonymkode: cd481...7f1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:41 #8 Skrevet tirsdag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så lenge jeg faller for en blir jeg knyttet og vil være sammen med personen. Det som er vanskelig er å få følelser for en tilgjengelig mann. ts Anonymkode: cd481...7f1 🤨 Anonymkode: 073b1...63d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:43 #9 Skrevet tirsdag kl. 18:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags menn er du interessert i å nå da, om noen? Anonymkode: 073b1...63d Tilgjengelige menn, menn som ikke lar en lure, som ikke forsvinner plutselig eller er av/på, eller annen utilgjengelig oppførsel. Det orker jeg bare ikke. Jeg forandret meg, da forandret det seg også. Jobb med deg selv, få det bra med deg selv så vil du ikke føle deg hjemme i kaos lenger. Anonymkode: 8dc01...450
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:08 #10 Skrevet tirsdag kl. 20:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tilgjengelige menn, menn som ikke lar en lure, som ikke forsvinner plutselig eller er av/på, eller annen utilgjengelig oppførsel. Det orker jeg bare ikke. Jeg forandret meg, da forandret det seg også. Jobb med deg selv, få det bra med deg selv så vil du ikke føle deg hjemme i kaos lenger. Anonymkode: 8dc01...450 Hva gjorde du konkret for å endre dette? Er akkurat som jeg forbinder kjærlighet med den følelsen av spennning. Anonymkode: cd481...7f1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:13 #11 Skrevet tirsdag kl. 20:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva gjorde du konkret for å endre dette? Er akkurat som jeg forbinder kjærlighet med den følelsen av spennning. Anonymkode: cd481...7f1 Det tok noen år for meg, jeg har ikke hatt sex, datet eller noe på flere år, bare brukt tid på meg selv, venner, relasjoner som betyr noe om du skjønner, lært meg å legge verdi i helt andre ting. Jeg skjønner godt hva du mener, jeg også gjorde det. Jeg måtte oppdage kjærlighet på nytt, jeg måtte bygge meg opp som person, jeg gikk i terapi for å bearbeide grunnene til at jeg hadde det sånn. Dårlig oppvekst. Men det gikk og jeg fikk det til. I dag har jeg det bra med meg selv, bedre i allefall, jeg har brukt mye tid på meg selv og ting som betyr noe, bygget meg et nettverk, fått en hobby jeg bryr meg om, rett og slett lagt fokus på helt andre ting. Når jeg møter slike umodne utilgjengelige menn nå, så smiler jeg bare, er så glad det ikke drar meg lenger, at jeg ikke må ha deres bekreftelse for å føle meg verdt noe. Det er skikkelig jævlig egentlig. Anonymkode: 8dc01...450
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:03 #12 Skrevet onsdag kl. 12:03 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er noen damer som går gjennom slike faser når de er ung. De er bad boy fikserte. Anonymkode: 073b1...63d Dopamin-junkies. Ikke konemateriale. Styr unna. Anonymkode: 624d7...3af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå