Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva som har skjedd her. Et spedbarn er relativt robust, det dør ikke av å ikke få optimal omsorg ei natt/døgn. 
Må jo ha skjedd noe helt spesielt. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er en uskikket far? Hvorfor er han uskikket?

Skrevet
Ævv skrev (2 minutter siden):

Hva er en uskikket far? Hvorfor er han uskikket?

Det vet jeg ikke. Men det står implisitt at han er det i og med at mor er tiltalt for å hensette babyen i hjelpesløs tilstand. Google saken så kan du lese selv

Skrevet
Katten89 skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg ikke. Men det står implisitt at han er det i og med at mor er tiltalt for å hensette babyen i hjelpesløs tilstand. Google saken så kan du lese selv

Har lest, lurte bare på om det hadde kommet ut hva greia var.

Skrevet
Katten89 skrev (13 minutter siden):

https://www.nettavisen.no/nyheter/spedbarnsdodsfallet-i-bergen-obduksjonsrapport-gir-ingen-klar-dodsarsak/s/5-95-3159058

hva tenker dere her? Jeg er enig i at moren her også skal straffes! Tenk å plassere en 5 uker gammel baby på overnatting hos en uskikket far. Syk ting å gjøre! Men vi vet ikke, kanskje var mor alvorlig syk eller noe

Det står jo at han er siktet for uaktsomt drap. Da må han jo ha drept barnet, og jeg ser ikke hvordan hun skal ha visst at han kom til å gjøre det. Likevel er hun også siktet, så da har de vel belegg for det på noe vis.

Skrevet

Leste i BT at far fremsto som ruset om morgenen. Jeg synes det er merkelig å diskutere mors rolle når vi ikke vet om far eventuelt var ruset da hun overlot barnet til ham.

Den foreløpige obduksjonsrapporten gir heller ingen svar om dødsårsaken, så i mine øyne er dette foreløpig ganske meningsløst å spekulere om eller diskutere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...