AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Hvor vanskelig er det for studenter å få seg hybel/ leilighet? Er det for seint å søke hybel gjennom universitetet eller f eks sit nå? Anonymkode: 726c1...b55
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Kommer helt an på hvor. Lett på Nesna, vrient i Oslo, liksom. På stedene med høyt trykk, er det knapt noen vits nå. Samtidig er det generelt påfallende lav interesse for hybler der man deler bad og kjøkken med mange, så en kan jo være heldig. Anonymkode: 30d4f...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Søkte på studenthybel i en mellomstor by allerede i januar i år. Alle boligtyper. Ikke hørt et pip. Har funnet meg leilighet i det private markedet. Anonymkode: 3869b...f53
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Søkte på studenthybel i en mellomstor by allerede i januar i år. Alle boligtyper. Ikke hørt et pip. Har funnet meg leilighet i det private markedet. Anonymkode: 3869b...f53 Så det er så stor pågang ja. Her i Trondheim bygges det studentboliger hele tiden synes jeg, men blir kanskje ikke nok uansett Anonymkode: 726c1...b55
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Jeg fikk studentbolig med en gang i Oslo gjennom SiO, men jeg var lite kresen på størrelse og om jeg måtte dele kjøkken og bad med andre. Bodde også en lengere periode helt alene, da det var ingen som sto på venteliste. Anonymkode: 182fe...2b0
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor vanskelig er det for studenter å få seg hybel/ leilighet? Er det for seint å søke hybel gjennom universitetet eller f eks sit nå? Anonymkode: 726c1...b55 Sjekk nettsiden til sit, så ser du Anonymkode: 5e497...d3b
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Det er for sent i storbyene (Oslo, Bergen, Trondheim). I de mindre stedene er det fremdeles gode muligheter. Anonymkode: 094fa...497
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er for sent i storbyene (Oslo, Bergen, Trondheim). I de mindre stedene er det fremdeles gode muligheter. Anonymkode: 094fa...497 Er Lillehammer og Gjøvik plasser med gode muligheter? Anonymkode: 726c1...b55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå