Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Trenger man resept fra lege for å gå til gynokolog? Blir det billigere med respet? Noen som kan anbefale en i Stavanger? Og en annen ting.. hvor dyrt sann ca er det med p-piller i måneden?
Gjest Søt Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Trenger man resept fra lege for å gå til gynokolog? Blir det billigere med respet? Noen som kan anbefale en i Stavanger? Og en annen ting.. hvor dyrt sann ca er det med p-piller i måneden? ← Nei, du trenger bare å bestille en time hos dem. Men legen kan også henvise deg. P-piller koster ca 350 kr for tre mnd'er. Sist jeg kjøpte ihvertfall, men nå går jeg på P-stav.. Ring Gynekologisk Klinikk på et sykehus i nærheten!
Gjest gjesta Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Resept??? Du mener vel henvisning? ← Ja, det må jo være det hun mener.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 de billigste p-pillene koster 91.50 for 3 måneder og heter microgynon
Gjest Kveldsgjest Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Som regel trenger man henvisning til gynekolog dersom man ikke har vært der før...............
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Almennlegen kan skrive ut resept på p-piller, det er ikke nødvendig å gå til gynekolog kun på grunn av det. Jeg tror det kun er privatpraktiserende gynekologer som tar imot pasienter uten henvisning. Disse har ikke refusjon, det blir derfor dyrere. Det billigste er nok å få en henvisning, dersom du har behov for mer enn en time. Har du derimot kun behov for en time så kan det vel gå opp i opp dersom du ikke har frikort og heller ikke vil få det i løpet av året, siden du da må betale egenandel hos både almennlegen og gynekologen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå