AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Hvem er jeg. Hvor gammel, er jeg stor eller liten og hva jobber jeg med.. Anonymkode: 552c9...d26
AprilLudgate Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Kvinne, 50+ Du liker enten hage- eller håndarbeid. Vekt midt på treet, hverken tynn eller veldig tykk. Er overbevist om at du liker brødbakst, altså å bake selv 😅 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Kvinne, mellom 40-60. Jobber innen helse. Litt lubben, lyst hår og litt hard følelesmessig. Anonymkode: 14af4...ed6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Foruten at de ser mer kvinnelige ut enn de forrige pga neglene, så er det enda 50+. Når man kun ser hender slik så ser de store ut. Anonymkode: 5c4d0...0dc
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Kvinne normalvektig, jobber ikke med mat eller helse for neglene er for lange. Hage arbeid er jeg ikke overbevist om heller siden neglene er ekte og ingen er knekt ha ha. Tipper kontorjobb av noe slag. Anonymkode: 81411...9b1 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli Tror du er normalt høy kanskje øvre normal og er du nyskilt? Anonymkode: 81411...9b1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli Kvinne, 28 år, 1,65 høy, jobber i begravelsesbyrå. Anonymkode: 866fb...e4d
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du er normalt høy kanskje øvre normal og er du nyskilt? Anonymkode: 81411...9b1 Ah, den var observant, ser hun har fjernet en ring nylig. Anonymkode: 866fb...e4d
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli Jeg tror du er i sekstiårene., kanskje jobber med å bruke litt hendene. Etnisitet er europeisk Anonymkode: 78d64...d46
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli Ligner på min hånd, bortsett fra at jeg har kortere negler. Jeg er 47 og er lærer. 😊 Blir ofte tatt for å være 35 - 40 rent utseendemessig ellers. Hendene mine synes jeg minner om farmor sine hender. De har jeg gode minner med. 💗 Anonymkode: 3057d...f84 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli Kvinne, litt over 50 år, du har tatt av deg ringen for anledningen og du er gift. Med en mann. Frisk kroppslig og mentalt. Snakker rett fra levra, liker å stå tidlig opp for å gå på jobb! Du jobber innen renhold/kantine/helse eller hage/botanikk. Tre sønner. Anonymkode: 504fd...6f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #14 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ah, den var observant, ser hun har fjernet en ring nylig. Anonymkode: 866fb...e4d Tipper hun gjorde det for bildet sin del. Så det ikke skulle bli så gjenkjennelig for de som kjenner henne. Anonymkode: 14af4...ed6 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvem er jeg. Hvor gammel, er jeg stor eller liten og hva jobber jeg med.. Anonymkode: 552c9...d26 Vakker hånd! Lærerinne 30 til 50 år. Anonymkode: cffc7...8c1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Død i 5 år Anonymkode: e7be2...213 Jeg tenkte også først død da jeg begynte å scrolle ned bildet, men bare basert på øvre del av tommelen 😄 Siden hun er blek etter denne sommeren, tipper jeg hun bor nord i landet. Anonymkode: 866fb...e4d
AnonymBruker Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvem er jeg. Hvor gammel, er jeg stor eller liten og hva jobber jeg med.. Anonymkode: 552c9...d26 Søkk etter ringen, tynn hud, rillete negler, litt krokete fingre og smått hovne ledd: Jeg tror du nærmer deg 70. Anonymkode: 1298f...97c
AnonymBruker Skrevet 21. juli #18 Skrevet 21. juli Første tanke var kvinne, men siden slike bilder gir inntrykk av at hendene er større enn de faktisk er, så kan jeg ikke utelukke mann heller. Alder 40-50 +/-... Gift eller nyskilt (ringmerke). Jeg tror du også driver med strikking, ev. kanskje mye fisking med fiskeharpe (søkket på pekefinger), og jeg mistenker at du spiller gitar. Tror du bruker hendene mye i hverdagen, at du har ganske sterke hender. Normalvektig. Anonymkode: e8b45...ef8
AnonymBruker Skrevet 21. juli #19 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Første tanke var kvinne, men siden slike bilder gir inntrykk av at hendene er større enn de faktisk er, så kan jeg ikke utelukke mann heller. Alder 40-50 +/-... Anonymkode: e8b45...ef8 Vi ble jo lurt av det forrige bildet, så kanskje det er en mann. Kanskje det er han som liker menn i trange jeans Anonymkode: 866fb...e4d
AnonymBruker Skrevet 21. juli #20 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi ble jo lurt av det forrige bildet, så kanskje det er en mann. Kanskje det er han som liker menn i trange jeans Anonymkode: 866fb...e4d De neglene vil nok ikke en mann ha. Men man får en liten aha opplevelse av å se hender slik. De blir brått mer maskuline. Anonymkode: 5c4d0...0dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå