Gå til innhold

Hvor finner man mye pant?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå i et halvt år leitet etter panteflasker i hyttefelt og generelt i sentrum (restavfall) ikkje gått i rødekors selvsagt. Gjør dette for å spare opp penger, og syns faktisk dette er gøy. Men lurer altså på hvor ellers det er lurt å leite? Om dere har noen plasser jeg kanskje ikke tenker på?

Anonymkode: 68a90...6bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Busstopp og taxiholdeplasser, spesielt lørdag og søndag morgen. Skoler også i helgene da elever er fantasiløse og gjemmer seg og drikker det eneste stedet de tilbringer tid utenfor hjemmet 😂

Anonymkode: 95e85...3f0

Skrevet

Jeg vaska på 3 treningssentere for typ 15 år tilbake og hver natt ryddet jeg bort mer enn 500 flasker. Fikk beholde panten også, idag må den leveres inn slik jeg forstår det. Eksen jobba på kino, og spesielt ved premierer var det fullt av pant i kinosalen.

Er ikke så vanlig å finne pant på gata lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vaskejobb på kontorer/kantine, og det hender jeg finner flasker i søpla deres, men mesteparten samler de i egne poser. Det rører jeg selvfølgelig ikke, fordi det blir brukt av de til innkjøp. Riktignok ikke mye å finne på denne måten.

Søppelkasser eller steder hvor folk har hatt fest i parker etc. er vel det sikreste. Hender jeg finner noe etter veien når jeg går tur.

Anonymkode: e68c5...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...