Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har en god venninne. Det er en kjempehyggelig jente som jeg kommer godt overens med. Han treffer henne oftere enn han treffer meg fordi jeg har mye annet å følge opp. Det jeg stusser på er hvordan alt han tar opp gjerne har gått gjennom henne først. Har han klippet håret er det fordi hun har kommentert det er på tide, hvis han har bestemt seg for å kjøpe ny bil vet hun det lenge før meg og hvis noe har skjedd får hun vite det før meg. Noe får jeg høre fra henne om han og noe forteller han de har snakket om..

Jeg vet han var interessert i henne for flere år siden, men hun var ikke. Hun har samboer og jeg er ganske sikker på at det ikke er noe mellom dem. Samtidig klarer jeg ikke riste av meg den følelsen av å være en reserveløsning og hans andrevalg fordi han ikke fikk henne. Han involverer henne veldig i eget liv.

Anonymkode: a149b...b53

• Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den magefølelsen stemmer nok.

Anonymkode: 92d4e...bf4

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du røske opp i. hvis ikke er han utro med henne.

Sett av mer tid med han, så trenger han ikke være med henne istedenfor deg.

Anonymkode: 608f5...1e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Den magefølelsen stemmer nok.

Anonymkode: 92d4e...bf4

Den magefølelsen som sier at det ikke er noe mellom dem? OK.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har en god venninne. Det er en kjempehyggelig jente som jeg kommer godt overens med. Han treffer henne oftere enn han treffer meg fordi jeg har mye annet å følge opp. Det jeg stusser på er hvordan alt han tar opp gjerne har gått gjennom henne først. Har han klippet håret er det fordi hun har kommentert det er på tide, hvis han har bestemt seg for å kjøpe ny bil vet hun det lenge før meg og hvis noe har skjedd får hun vite det før meg. Noe får jeg høre fra henne om han og noe forteller han de har snakket om..

Jeg vet han var interessert i henne for flere år siden, men hun var ikke. Hun har samboer og jeg er ganske sikker på at det ikke er noe mellom dem. Samtidig klarer jeg ikke riste av meg den følelsen av å være en reserveløsning og hans andrevalg fordi han ikke fikk henne. Han involverer henne veldig i eget liv.

Åpenhet lønner seg sjeldent.

Hvis han aldri hadde sagt at han en gang var keen på henne så hadde dette trolig ikke vært et problem. 

Anonymkode: f093e...fe0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette må du røske opp i. hvis ikke er han utro med henne.

Sett av mer tid med han, så trenger han ikke være med henne istedenfor deg.

Anonymkode: 608f5...1e1

Regel #1: 

Ikke bli needy. 

Mannen har en platonisk venninne. 
Dette er bra. Ikke plant mistenksomhet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er bra nok til å være sammen med for hans del men han vil nok veldig gjerne takke ja til henne om hun gir han muligheten. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis han aldri hadde sagt at han en gang var keen på henne så hadde dette trolig ikke vært et problem. 

Dersom dette er et problem, så er de ikke kompatible. Jo før man vet dette, jo bedre.

Ærlighet og åpenhet er best. Det er mange fisker i havet.

Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Du er bra nok til å være sammen med for hans del men han vil nok veldig gjerne takke ja til henne om hun gir han muligheten. 

Det er jo overhodet ikke problemstillingen i HI.

• Liker 2
Skrevet

Tøv. Menn og kvinner kan ikke være venner. Mam knuller til slutt uansett  

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (2 minutter siden):

Alle bor ikke på Jessheim.

Bare forsidepiker og de som runker til dem bor på Jessheim.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Snok1 skrev (6 minutter siden):

Jo! Han er friendzona og har fortsatt med dette "vennskapet" for å fortsette å ha henne i livet sitt. Betyr ikke at dama hans ikke er bra mene......

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (9 minutter siden):

Neida, der tar du helt feil.

Anonymkode: 5e59d...6c3

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Jo! Han er friendzona og har fortsatt med dette "vennskapet" for å fortsette å ha henne i livet sitt. Betyr ikke at dama hans ikke er bra mene......

Les HI før du kommenterer på autopilot.

Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (7 minutter siden):

Tull. Jeg har gode venner av motsatt kjønn, gjennom flere år, som jeg aldri har sett nakne engang. Jeg har vært alene på turer hvor folk absolutt tror at vi så klart ligger sammen, men det gjør vi ikke, da tror jeg vennskapet hadde blitt rart. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre så tror jeg du kan stole på følelsene dine her.

Det er ikke sikkert at det foregår noe eller at noe noen gang vil skje. Ikke sikkert hun er interessert.  Men ja, hun er nok førstevalget. Han er emosjonelt tilknyttet henne. Du er trøstepremien.

Jeg har vært sammen med en mann som hadde en nær venninne, og jeg følte meg aldri som hans nr. 1 i det forholdet. Det skjedde aldri noe seksuelt mellom dem, men deres relasjon kom veldig i veien for nærheten mellom oss. Jeg skal aldri ha en kjæreste som har venninner igjen. 

Anonymkode: 484a7...703

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Snok1 skrev (6 minutter siden):

Les HI før du kommenterer på autopilot.

Tenker at jeg må få lov å ha mine meninger ang hva mitt inntrykk er ut i fra Hi.

Kjekt at du kan få ha dine er det ikke? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fighter83 skrev (12 minutter siden):

Friendzone eksisterer ikke.

Enten er man venner. Eller så later man som om man er noens venn for å snike seg til et ligg, og da er man bare en ussel løgner, og ingens venn. I nøyaktig null tilfeller finnes det en «friendzone», som er et begrep oppfunnet av menn som ikke ser på kvinner som mennesker (men heller som npcs).

Enten er han altså denne venninnens oppriktige venn. Eller så velger han å være et menneske det ikke er verdt å kaste bort tid på. Verken for ts eller venninnen. Ts må bare identifisere hvilken type menneske han velger å være. Det er, som hovedregel, rimelig enkelt. Ingen som ikke er et ålreit menneske klarer late som spesielt bra, eller spesielt lenge.

Anonymkode: 2271c...5e5

Skrevet
Fighter83 skrev (16 minutter siden):

Tenker at jeg må få lov å ha mine meninger ang hva mitt inntrykk er ut i fra Hi.

Kjekt at du kan få ha dine er det ikke? 

Jeg forholder meg til hva TS skriver, ikke til hva jeg tenker TS mener men ikke skriver.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Du er i åpent forhold og kan egentlig ikke uttale deg i tråder som omhandler ikke-åpne forhold vel. 

Anonymkode: 0f59b...93a

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...