AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Stormberg nevner at flere av sekkene kan fungere som håndbagasje på fly, men står ingenting på denne. Noen som vet? https://www.stormberg.com/no/turutstyr/ryggsekker-og-bager/tursekker/fryken-tursekk-40-l-11462290093 Anonymkode: f6c14...965
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Vanskelig å si helt sikkert når de kun har oppgitt høyde. Men de fleste flyselskap opererer vel med maks 55x35x25, så med mitt øyemål ser det ut til at det skal gå bra. Den ser mindre ut enn de sekkene jeg har brukt, som er innenfor målene. Uansett har du jo mulighet til å skvise den litt sammen om du ikke pakker den smekkfull, så jeg vil tro at det skal gå helt fint. Om du er usikker, kan du sikkert kontakte kundeservice hos Stormberg og spørre. Anonymkode: 1b86d...f97 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vanskelig å si helt sikkert når de kun har oppgitt høyde. Men de fleste flyselskap opererer vel med maks 55x35x25, så med mitt øyemål ser det ut til at det skal gå bra. Den ser mindre ut enn de sekkene jeg har brukt, som er innenfor målene. Uansett har du jo mulighet til å skvise den litt sammen om du ikke pakker den smekkfull, så jeg vil tro at det skal gå helt fint. Om du er usikker, kan du sikkert kontakte kundeservice hos Stormberg og spørre. Anonymkode: 1b86d...f97 De målene du oppgir er 48 liter, så da er nok sekken (40 liter) innenfor så lenge den en formbar. Anonymkode: bb6b5...dd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå