AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Hvorfor ghoster du rett etter en date? Anonymkode: 3ed6a...1c4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Når daten har brukt gamle bilder, løyet på alder, eller gitt seg ut for å være noe han ikke er. Anonymkode: 5e3a3...d0e 2 6
Nikoletta Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Jeg gjør ikke det, jeg sier ifra på en høflig måte at dette var ingen match. Men nå er jeg i en alder hvor jeg forventer at man kan gi beskjed på en ordentlig måte da selv om jeg opplever at ikke alle i min aldersgruppe klarer selv noe så enkelt 😂 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli Hvis jeg ghoster etter en date, så er det fordi vi meget tydelig ikke er kompatible og jeg ser null verdi i videre kontakt. Anse daten som en fiasko og gå videre med livet. Anonymkode: 32b98...a63 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli Ghosting blir feil, uansett grunn man synes å ha. Ingen har vondt av å si fra at "dette ble ikke riktig for meg, ønsker deg lykke til videre". Da avslutter man uten at det blir noen som går og grubler og lurer på hvorfor man ikke lar høre fra seg. Si fra på en respektfull måte, og gå videre. Vær voksen. Anonymkode: 7e89f...430 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Hvis man er på en date med noen for første gang og ikke ønsker å møte personen videre så tenker jeg man ikke behøver å si ifra at man ikke ønsker å møtes mer, men hvis den andre sender en mld og sier at det var så hyggelig og spør når man vil møtes igjen - da kan man svare at man ikke ønsker å møtes igjen, ikke hadde kjemi etc Men hvis man har vært på flere dater, og hatt det hyggelig og så lar være å si noe hvis man ikke vil møtes igjen - det blir feil. Anonymkode: 3314e...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Skrevet 24. juli Jeg pleier svare kort når jeg ikke er interessert og hun sender melding, men å la være å sende melding først er ikke ghosting. Men hendt det også, men da har jeg fått veldig dårlig vibber av henne Anonymkode: 0f21f...a37
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli Jeg er fyr med mild autisme og har ofte blitt ghostet etter dates. Jeg er vel mye mere rar og uncanny valley enn det jeg tror Anonymkode: 3d0bf...8f3
AnonymBruker Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli Nikoletta skrev (På 22.7.2026 den 14.03): Jeg gjør ikke det, jeg sier ifra på en høflig måte at dette var ingen match. Men nå er jeg i en alder hvor jeg forventer at man kan gi beskjed på en ordentlig måte da selv om jeg opplever at ikke alle i min aldersgruppe klarer selv noe så enkelt 😂 Når kommer man i en slik alder at man forventer dette? Anonymkode: 0bf78...66d
AnonymBruker Skrevet 25. juli #11 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 20.32): Når daten har brukt gamle bilder, løyet på alder, eller gitt seg ut for å være noe han ikke er. Anonymkode: 5e3a3...d0e Dette! Anonymkode: 54f4f...d57 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #12 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 20.16): Hvorfor ghoster du rett etter en date? Anonymkode: 3ed6a...1c4 Blir ikke ordet ghostet litt misbrukt da? Ghosting for meg er en person som har sex med meg, gjør alt for meg, spanderer, lover gullskog og forhold. For så tie rett etter sex. Jeg traff en eiendomsmegler på nett, snakket lenge før vi overnattet en natt på hotell. Han ville kjøpe hytte like der jeg bodde, så på finn og viste meg en perle med sjøen. Han var 51 og jeg 34 på det tidspunktet. Mannen spanderte på meg hele kvelden. Koste med meg og virket forelsket. Neste morgen var han litt mer stille, før han kjørte meg til bussholdeplassen og ga meg kyss. Det var siste gang jeg så han. Fant ut i ettertid at han var i et forhold. Han igorterte meg på alt av sosiale medier, finner han ikke enda, er 5år siden dette. For meg er dette å ghoste noen. Anonymkode: 54f4f...d57 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 20.32): Når daten har brukt gamle bilder, løyet på alder, eller gitt seg ut for å være noe han ikke er. Anonymkode: 5e3a3...d0e AnonymBruker skrev (På 22.7.2026 den 19.48): Hvis jeg ghoster etter en date, så er det fordi vi meget tydelig ikke er kompatible og jeg ser null verdi i videre kontakt. Anse daten som en fiasko og gå videre med livet. Anonymkode: 32b98...a63 Men hvorfor ghoster dere av den grunn? Jeg pleier å svare at jeg ikke ønsker å gå videre Anonymkode: bc9a3...cf6 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli Det er absolutt ingen gode grunner til å hoste, man klarer alltid å sende en kort melding om at det var hyggelig å treffes, men at man ikke ser for seg noe mer. Ghosting er utrolig umodent og viser fullstendig mangel av integritet. Anonymkode: 8cbf7...5ce 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er absolutt ingen gode grunner til å hoste, man klarer alltid å sende en kort melding om at det var hyggelig å treffes, men at man ikke ser for seg noe mer. Ghosting er utrolig umodent og viser fullstendig mangel av integritet. Anonymkode: 8cbf7...5ce *Ghoste Anonymkode: 8cbf7...5ce
AnonymBruker Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli Hva sto det i disse snapene? Hvis jeg hadde fått flere meldinger på rappen rett etter en date, særlig hvis de var litt mye og intense og varslet mer følelser og intensjoner enn jeg hadde rukket å kjenne på, ville jeg sannsynligvis trukket pusten, lagt bort mobilen og ventet litt før jeg svarte. Både for å finne ut hva jeg ville og for å se om motparten roet seg. Hvis jeg så hadde blitt slettet før jeg hadde svart, ville jeg antagelig tenkt at det var like greit... Å bruke noen timer på å svare er ikke ghosting. Anonymkode: eeaff...d37 1
Nikoletta Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når kommer man i en slik alder at man forventer dette? Anonymkode: 0bf78...66d Jeg har forventet dette siden jeg var 20, nå er jeg 52 og synes fortsatt det er underlig at man har selvtillit nok til å sjekke opp, date, ligge med.. men ikke nok til å kommunisere 😋 Og jeg forventer mer av en mann i min alder eller eldre når det kommer til åpen kommunikasjon. Vi burde definitivt ha kommet så langt for minst 20 år siden. Men for min del så bruker jeg ikke mer energi på slike, jeg bare lar meg forundre over at det er så vanskelig å bare si ifra på en ok måte 😊 3
Mei88 Skrevet 25. juli #18 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir ikke ordet ghostet litt misbrukt da? Ghosting for meg er en person som har sex med meg, gjør alt for meg, spanderer, lover gullskog og forhold. For så tie rett etter sex. Jeg traff en eiendomsmegler på nett, snakket lenge før vi overnattet en natt på hotell. Han ville kjøpe hytte like der jeg bodde, så på finn og viste meg en perle med sjøen. Han var 51 og jeg 34 på det tidspunktet. Mannen spanderte på meg hele kvelden. Koste med meg og virket forelsket. Neste morgen var han litt mer stille, før han kjørte meg til bussholdeplassen og ga meg kyss. Det var siste gang jeg så han. Fant ut i ettertid at han var i et forhold. Han igorterte meg på alt av sosiale medier, finner han ikke enda, er 5år siden dette. For meg er dette å ghoste noen. Anonymkode: 54f4f...d57 Å ghoste er jo å bare ikke svare, slette uten noen tilbakemelding uavhengig av hva som ligger bak.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #19 Skrevet 25. juli Ruse3204 skrev (På 22.7.2026 den 13.49): fordi det var en dårlig date bro På måten du svarer på er du 19 år ca, og det å ghoste er uansett respektløst. bro (som er en utrolig barnslig ending av en setning) Anonymkode: 47409...c27
AnonymBruker Skrevet 25. juli #20 Skrevet 25. juli Mei88 skrev (4 timer siden): Å ghoste er jo å bare ikke svare, slette uten noen tilbakemelding uavhengig av hva som ligger bak. Ja det også. Jeg har hatt ei venninne som bare kuttet meg ut helt ut av det blå. Anonymkode: 54f4f...d57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå