Gå til innhold

The affair på tv2 play

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser den har ca 8 i score på imdb. Trodde det var miniserie før jeg så at det er 5 sesonger...

Jeg synes ikke den er så veldig bra så langt (er på sesong 1, episode 9) men den er litt spennende og jeg har ikke noe annet å heller se akkurat nå. Liker at den er filmet fra hovedrollens ulike perspektiver.

Tar den seg opp?

Anonymkode: 17ea4...bde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å se den også, syns den bare drog ut og drog ut, som om episodene var bare fyllstoff slik at den skulle bli lengre. Det var liksom ikke noen ordentlig historie.

Anonymkode: 5eb11...3e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var ok tidsfordriv. Kan ikke huske at det var SÅ mange sesonger da, men var vel det. Mener det var litt samme historien fra forskjellige pov ja og når man får vite nye ting så blir det også mer spennende. Men mulig jeg falt av etter hvert siden jeg jo ikke husker at det var mer enn 2 sesonger. 

Anonymkode: a7af0...b67

AnonymBruker
Skrevet

Så den for mange år siden da den lå på NRK. Sikkert 10 år siden? Husker den ikke helt, men husker jeg likte den.

Anonymkode: 2ba3b...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den godt, men de trekker historiene litt langt ut, så var litt tungt å henge med i et par av sesongene. Men absolutt en serie som fikk meg hekta og som jeg måtte se meg gjennom.

også sier jeg noe om slutten som er noe avslørende, så skjuler det for de som ikke vil lese:

Spoiler

Synes serien dabber skikkelig av på slutten hvor det er tydelig at serieskaperne tyner serien mer enn skuespillerne vil være med. Likte alle sesongene unntatt den siste, den ble sær og uten viktige hovedkarakterer og avslutningen gir ikke svarene man ønsker. Slutten virker som hastverksarbeid.

Anonymkode: 03e25...705

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes sesong 1 var fantastisk og den desidert beste. Så gikk det nedover, omtrent sesong for sesong (har ikke sett den siste, da).

AnonymBruker
Skrevet

Åh er den på tv2 play?? Elsker den serien! 

Anonymkode: 8d424...16e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var sinnsykt treg og kjedelig

Anonymkode: e66d5...6a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes den var veldig bra! De siste par sesongene (eller kanskje den siste sesongen?) var ikke like bra, men jeg likte serien som helhet veldig godt. Den gir ingen enkle svar og gjør skikkelig vondt innimellom. Veldig gode skuespillere i de fire hovedrollene.

Anonymkode: 6f831...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...