AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Inspirert av NRKs Kristoffer Schau som dukker opp i NRK hvert 4. år når det er VM. Finnes det noen jobber der jeg kan dukke opp hvert 4. år og jobbe en periode, for så å forsvinne igjen og deretter dukke opp igjen etter noen år? Helst en en jobb der man ikke trenger å være sykepleier. Anonymkode: d681b...637
endo Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Selvsagt, omtrent alle jobber som eksisterer. Du bare tar jobben og sier opp. Så søker du bare ny jobb. Meningsløse innleggsskriver på kvinneguiden kunne sikkert også vært ett passe yrke for deg. 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Med min helseutdanning kunne jeg jobbet som spesialist i 3 mnd til full årslønn. Men det innebærer å bo på hybel i små steder, så det frister ikke. Anonymkode: 19fe2...654 1
Hansehan Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Jeg går ut fra at du mener Aleksander Schau? Han er fotballkommentator for NRK også utenom VM, blant annet kommenterer han Toppserien. 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Med min helseutdanning kunne jeg jobbet som spesialist i 3 mnd til full årslønn. Men det innebærer å bo på hybel i små steder, så det frister ikke. Anonymkode: 19fe2...654 Hva slags helseutdannnig er det? Håper det ikke er sykepleier. Anonymkode: d681b...637
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Hansehan skrev (6 minutter siden): Jeg går ut fra at du mener Aleksander Schau? Han er fotballkommentator for NRK også utenom VM, blant annet kommenterer han Toppserien. Haha ja, mente Aleksander Schau. Vet ikke hvor jeg fikk Kristoffer fra. Anonymkode: d681b...637
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags helseutdannnig er det? Håper det ikke er sykepleier. Anonymkode: d681b...637 Psykolog eller lege Anonymkode: 19fe2...654
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Inspirert av NRKs Kristoffer Schau som dukker opp i NRK hvert 4. år når det er VM. Finnes det noen jobber der jeg kan dukke opp hvert 4. år og jobbe en periode, for så å forsvinne igjen og deretter dukke opp igjen etter noen år? Helst en en jobb der man ikke trenger å være sykepleier. Anonymkode: d681b...637 Han har jo mange andre arbeidsoppgaver ellers i året da….. Anonymkode: ebd14...327 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva slags helseutdannnig er det? Håper det ikke er sykepleier. Anonymkode: d681b...637 Hvorfor håper du ikke det? Anonymkode: 4dca3...54f 2
Virrevirrevapp Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Inspirert av NRKs Kristoffer Schau som dukker opp i NRK hvert 4. år når det er VM. Finnes det noen jobber der jeg kan dukke opp hvert 4. år og jobbe en periode, for så å forsvinne igjen og deretter dukke opp igjen etter noen år? Helst en en jobb der man ikke trenger å være sykepleier. Anonymkode: d681b...637 Mange jobber, det. Men som regel kan man ikke leve av å jobbe 1 mnd hvert 4.år.
Hansehan Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Haha ja, mente Aleksander Schau. Vet ikke hvor jeg fikk Kristoffer fra. Anonymkode: d681b...637 Broren hans heter Kristopher. 1
MarianneE Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Haha ja, mente Aleksander Schau. Vet ikke hvor jeg fikk Kristoffer fra. Anonymkode: d681b...637 Sikkert fordi de er brødre. Aleksander har jobbet i nrk og tv2 og da i radioen i mange år og er ekspertkommentator på NRK så vidt jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha ja, mente Aleksander Schau. Vet ikke hvor jeg fikk Kristoffer fra. Anonymkode: d681b...637 De er brødre. Ikke rart at du blandet dem. Anonymkode: 68b71...b7f
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli For du er sikker på at han ikke jobber ellers i året, hvert år? Anonymkode: b503e...33b
Mezzosoprena Skrevet 20. juli #15 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Inspirert av NRKs Kristoffer Schau som dukker opp i NRK hvert 4. år når det er VM. Finnes det noen jobber der jeg kan dukke opp hvert 4. år og jobbe en periode, for så å forsvinne igjen og deretter dukke opp igjen etter noen år? Helst en en jobb der man ikke trenger å være sykepleier. Anonymkode: d681b...637 Du kan da virkelig ikke tro at han bare jobber hver gang det er VM i fotball??
AnonymBruker Skrevet 20. juli #16 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Inspirert av NRKs Kristoffer Schau som dukker opp i NRK hvert 4. år når det er VM. Finnes det noen jobber der jeg kan dukke opp hvert 4. år og jobbe en periode, for så å forsvinne igjen og deretter dukke opp igjen etter noen år? Helst en en jobb der man ikke trenger å være sykepleier. Anonymkode: d681b...637 Er det og slik at du tror legen din bare er på jobb når du har time og du ser den? Anonymkode: c5068...4e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå