AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Hvilken ammepute vil du anbefale som er enklest og mest stabil for nyfødt, sånn at man ikke trenger å støtte babyen med armene? Anonymkode: 816a9...64f
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden lillemeg90 skrev (1 time siden): Cosyfix! Er den grei i bruk uten å måtte klipse den fast også, eller er man avhengig av å klipse den fast rundt livet for at den skal fungere greit? Anonymkode: 816a9...64f
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Jeg var mest fornøyd med IKEA sin☺️ Anonymkode: 7d292...371
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er den grei i bruk uten å måtte klipse den fast også, eller er man avhengig av å klipse den fast rundt livet for at den skal fungere greit? Anonymkode: 816a9...64f Kan funke uten, men kan skli litt unna, så er best å klipse fast 😊 Men sklir mindre unna enn andre ammeputer jeg har prøvd! Kjøp brukt, det er mye å spare. Jeg kjøpte min for 300 kr! Anonymkode: 5c70f...796
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå