AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Naboen under meg leier ut leiligheten via Airbnb. Gjestene hopper og skråler pp trampoline fortsatt. Når er det innafor og be dem dempe seg? Anonymkode: afb98...0c9
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Akkurat nå ble det innafor. Anonymkode: 05eda...e3e 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Så da er det innafor at jeg går ned og sier i fra. Ekstremt lytt her Anonymkode: afb98...0c9
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Barn som hopper på en trampoline blir støy og høye rop..vi har det selv. Prøver å få barna til å roe seg litt, men kan ikke stå over dem hele tiden. du kan absolutt prøve å si ifra men barn ER ikke lydløse voksne.. Anonymkode: 200f0...a74
aksase Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Etter kl. 23 bør man kunne forvente at det er rolig og det mener jeg det er greit å si ifra om, om nødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Barn som hopper på en trampoline blir støy og høye rop..vi har det selv. Prøver å få barna til å roe seg litt, men kan ikke stå over dem hele tiden. du kan absolutt prøve å si ifra men barn ER ikke lydløse voksne.. Anonymkode: 200f0...a74 Barn BØR være ganske lydløse og i seng kl 23 på kvelden. Anonymkode: 8ae8d...414
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå