AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Jeg lager på slump,men du kan få fremgangsmåte. Jeg steker sopp sammen med finhakket løk i rikelig med smør. Når det har blitt mykt har jeg oppi kremfløte og litt fond. Evt buljongterning og litt vann. Pleier også å ha soppbuljongterning i,om jeg har det. Lar det koke til det tykner,og smaker til med pepper og evt litt timian. Hvis den blir for tynn,har jeg i litt maizenajevner. Istedenfor kremfløte kan du bruke matfløte eller crème fraiche. Fond og buljong er veldig salt,så prøv deg fram. Anonymkode: 26523...f05 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:32 #3 Skrevet tirsdag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (På 19.7.2026 den 23.05): Jeg lager på slump,men du kan få fremgangsmåte. Jeg steker sopp sammen med finhakket løk i rikelig med smør. Når det har blitt mykt har jeg oppi kremfløte og litt fond. Evt buljongterning og litt vann. Pleier også å ha soppbuljongterning i,om jeg har det. Lar det koke til det tykner,og smaker til med pepper og evt litt timian. Hvis den blir for tynn,har jeg i litt maizenajevner. Istedenfor kremfløte kan du bruke matfløte eller crème fraiche. Fond og buljong er veldig salt,så prøv deg fram. Anonymkode: 26523...f05 Hvor kjøper du sopp buljong? Anonymkode: 37be7...c82 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:32 #4 Skrevet tirsdag kl. 22:32 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor kjøper du sopp buljong? Anonymkode: 37be7...c82 I Sverige. Tror det er Knorr som har den. Anonymkode: 26523...f05 2
Virrevirrevapp Skrevet tirsdag kl. 22:38 #5 Skrevet tirsdag kl. 22:38 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor kjøper du sopp buljong? Anonymkode: 37be7...c82 https://meny.no/varer/middagstilbehor/kraft-og-buljong/buljong/soppbuljong-7310300000567
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå