AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:23 #1 Skrevet søndag kl. 19:23 Noen som har erfaring med dette, hvis ja, er det noen du kan anbefale? Gjerne med link. Anonymkode: 2ca1f...c1c 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:24 #2 Skrevet søndag kl. 19:24 En hund er en hund.... ikke en baby.... Anonymkode: f89fe...40b 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:28 #3 Skrevet søndag kl. 19:28 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En hund er en hund.... ikke en baby.... Anonymkode: f89fe...40b Å, sier du det. Har tatt helt feil jeg da....😛 Anonymkode: 2ca1f...c1c
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #4 Skrevet i går, 14:51 Lær bikkja å sove i senga si. Du vil takke deg selv den dagen den har funnet masse flått, er full av søle, klissvåt, er dårlig i magen osv. Pels og sand i senga er i min bok ikke et sekund koselig Anonymkode: e539e...265
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Det ligger jo i ordet. Sett hundens seng ved din seng. Anonymkode: 75eb1...dd8
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lær bikkja å sove i senga si. Du vil takke deg selv den dagen den har funnet masse flått, er full av søle, klissvåt, er dårlig i magen osv. Pels og sand i senga er i min bok ikke et sekund koselig Anonymkode: e539e...265 Eh hæ? Ingen lar vel hunden gå rundt inne med søle, flått eller avføring I pelsen? Hva slags hundehold har du? Her dusjes hundene selvsagt ukentlig, og hver gang de er møkkete utover det. Anonymkode: 9acfa...91d 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Et godt hundeliv er å bli behandlet som en hund. Anonymkode: d7214...25b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå