Gå til innhold

Bedside crib til hund?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette, hvis ja, er det noen du kan anbefale? Gjerne med link. 

Anonymkode: 2ca1f...c1c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En hund er en hund.... ikke en baby....

Anonymkode: f89fe...40b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å, sier du det. Har tatt helt feil jeg da....😛

Anonymkode: 2ca1f...c1c

AnonymBruker
Skrevet

Lær bikkja å sove i senga si. Du vil takke deg selv den dagen den har funnet masse flått, er full av søle, klissvåt, er dårlig i magen osv. Pels og sand i senga er i min bok ikke et sekund koselig

Anonymkode: e539e...265

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger jo i ordet. Sett hundens seng ved din seng. 

Anonymkode: 75eb1...dd8

AnonymBruker
Skrevet

Altså ÆSJ???

Anonymkode: f5eb5...42a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lær bikkja å sove i senga si. Du vil takke deg selv den dagen den har funnet masse flått, er full av søle, klissvåt, er dårlig i magen osv. Pels og sand i senga er i min bok ikke et sekund koselig

Eh hæ? Ingen lar vel hunden gå rundt inne med søle, flått eller avføring I pelsen? Hva slags hundehold har du? Her dusjes hundene selvsagt ukentlig, og hver gang de er møkkete utover det. 

Anonymkode: 9acfa...91d

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Et godt hundeliv er å bli behandlet som en hund.

Anonymkode: d7214...25b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 20.08):

Eh hæ? Ingen lar vel hunden gå rundt inne med søle, flått eller avføring I pelsen? Hva slags hundehold har du? Her dusjes hundene selvsagt ukentlig, og hver gang de er møkkete utover det. 

Anonymkode: 9acfa...91d

Med mindre du lar bikkjene bade i gjørme så er da ikke unentlig dusj nødvendig. Ødelegge fettlaget i huden gjør du også 

Anonymkode: 7f95e...99c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 16.51):

Det er jo en hundeseng TS spør om, bare opphøyet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bed side crib til to små hunder. Kjøpte en som koster 1000 kr. Som kan reguleres i høyden. Men mine hunder er så vant til å ligge inntil meg at det er vanskelig å få det til egentlig 🤭

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 20.04):

Altså ÆSJ???

Anonymkode: f5eb5...42a

Hva er æsj?

Folk er holder på med rimming, det er æsj det. Suger hverandre tørr for både det ene og det andre🤮

Nei, Gud forby at man bruker en seng til hunder. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2026 den 21.24):

Hvis det er en seng som avgjør det for deg, så ser det ut til at jeg er godt igang med småbarns tiden igjen. Får jeg barnetrygd og da mon tro? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 16.51):

Snart seks år inn, så har jeg enda ikke opplevd dette, gitt. 

Anonymkode: aeb16...c0a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 20.11):

Haha, si det til min mynde, som rigger seg til inntil meg hver natt for å sove. Jeg fikk ham da han var 4 mnd, og har ikke hatt en eneste våkenatt med ham siden, han bare kom i hus, krøllet seg opp i sengen min når det var natt, og sånn ble det ❤️

Anonymkode: 046b5...085

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha, si det til min mynde, som rigger seg til inntil meg hver natt for å sove. Jeg fikk ham da han var 4 mnd, og har ikke hatt en eneste våkenatt med ham siden, han bare kom i hus, krøllet seg opp i sengen min når det var natt, og sånn ble det ❤️

Anonymkode: 046b5...085

Ja min katt sover med meg og altså, men hun klarer å finne ut hvor hun skal ligge selv. Hun trenger ikke en føkkings bedside crib.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2026 den 20.11):

Og en hund er et flokkdyr, ergo er det vi som lar hundene dele seng med oss som behandler dem som hunder. Så det så! 

Anonymkode: 9793a...927

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...