AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:08 #1 Skrevet søndag kl. 19:08 Hei, jeg har kommet inn på administrasjon og ledelse i offentlig forvaltning på OsloMet til høsten, men er litt usikker på hvorvidt jeg skal takke ja eller ikke. Er det noen som har erfaringer med hvor lett det er å finne jobb med en slik bachelor? Jeg jobber nå som sykepleier, men ønsker å ikke å jobbe i helsevesenet resten av yrkeslivet. Anonymkode: be5a9...e07
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.7.2026 den 21.08): Hei, jeg har kommet inn på administrasjon og ledelse i offentlig forvaltning på OsloMet til høsten, men er litt usikker på hvorvidt jeg skal takke ja eller ikke. Er det noen som har erfaringer med hvor lett det er å finne jobb med en slik bachelor? Jeg jobber nå som sykepleier, men ønsker å ikke å jobbe i helsevesenet resten av yrkeslivet. Anonymkode: be5a9...e07 Det er flere jobber innen helse administrasjon. Men hvorfor søkte du deg inn på en helt ny bachelor når det finnes et årsstudie der du som allerede har en bachelor kan hoppe rett inn på 3. året? Anonymkode: 821d7...214 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå