AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:26 #1 Skrevet søndag kl. 18:26 Vi har barn som skal starte i 1. Klasse. Bør vi bestille skolemelk. Hva er vanlig? Noen dager i uken? Hver dag? Ikke i det hele tatt? Anonymkode: ccbd8...0e6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:27 #2 Skrevet søndag kl. 18:27 Liker han melk da? Anonymkode: b3fd7...efb
atropos Skrevet søndag kl. 18:27 #3 Skrevet søndag kl. 18:27 Spør barnet. Liker det melk? Barna mine har melk to dager i uken. De liker ikke så godt melk egentlig. 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:31 #4 Skrevet søndag kl. 18:31 Hvorfor skal de ha melk? Anonymkode: ffaf0...ddf
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:40 #5 Skrevet søndag kl. 18:40 Ofte så fikk ikke mitt barn matro, spiste da lite av matpakka. Så kjøpte melk, så hadde han alltid med litt frokostblanding han kunne få i seg litt av hvis de 30minuttene ble avkortet. Han klarte ikke spise fort. Men fronostblandinger var lettere å få i seg. Få i seg litt mat er greir i løpet av skoledagen Anonymkode: 3c434...d9c 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:43 #6 Skrevet søndag kl. 18:43 Våre hadde skolemelk (eller juice) hver dag i alle skoleår Anonymkode: bb6a1...fd1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:21 #7 Skrevet søndag kl. 20:21 Mine har melk to dager i uka, eplejus to dager i uka og sjokolademelk på fredager. De får selv være med å bestemme hva de skal ha de ulike dagene. Det varierer nok fra skole til skole hva som tilbys. Hos oss er det melk (med ulik fettprosent), sjokolademelk, eplejus, smoothie, klemmeyoghurt. spør barnet hva det ønsker selv. Det går an å endre i løpet av året også. Anonymkode: 0c0b7...bf9 1 1
Fossegrimen Skrevet søndag kl. 20:39 #8 Skrevet søndag kl. 20:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skal de ha melk? Anonymkode: ffaf0...ddf Mykje næring, og eit greitt kollektivt tilbod. 1 3
Stacy__ Skrevet søndag kl. 20:43 #9 Skrevet søndag kl. 20:43 Takk ☺️ Nå minte du meg på at jeg må bestille skolemelk til guttungen som begynner på skolen nå til høsten. Men ja, vår skal definitivt ha skolemelk, vi kommer til å variere mellom vanlig lettmelk, eplejuice og smoothie. Vår liker å drikke melk eller juice til maten. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:14 #10 Skrevet i går, 07:14 Der våres gikk på barneskolen fikk de mat på skolen, så der fikk de melk og juice. Kakao, tea på tur. På ungdomsskolen så droppet vi melkeavtale, de fikk heler klippe kort i kantina som de heller kunne velge selv hva de ønsket Anonymkode: 9ecb8...51a
Rucula Skrevet i går, 07:18 #11 Skrevet i går, 07:18 Mine får sjokolademelk på man og fre smoothie på ons og vanlig melk tirs og tors
Macro Skrevet i går, 07:23 #12 Skrevet i går, 07:23 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor skal de ha melk? Anonymkode: ffaf0...ddf En liten glede i skolehverdagen? Spør om barnet vil ha når den tid kommer. Det er mange ulike produkter og barnet kan lage sin egen ukemeny. Kan bestilles når som helst i året og dere finner info på skolemelk.no.
vafle Skrevet i går, 07:32 #13 Skrevet i går, 07:32 Det tar vel 1,5-2 uker før bestillingen er i gang, så bestill nå 😁 Jeg bestilte i går. Du kan endre underveis om han/hun ombestemmer seg, ingen problem.
AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #14 Skrevet i går, 07:43 Den ene ville ha melk hver dag, den andre to dager i uka. Anonymkode: 591d8...329
AnonymBruker Skrevet i går, 07:58 #15 Skrevet i går, 07:58 Min 3.klassing har frem til nå fått melk hver skoledag . Jeg har bevisst ikke gitt henne flere valg, og hun liker også melk godt. Nå har hun spurt om hun kan få sjokolademelk hver onsdag når de har turdag og det skal hun få.Hun ville nok hatt juice eller smoothie noen dager også, men synes det blir for dyrt og for mye søtt. Anonymkode: ccabb...862
AnonymBruker Skrevet i går, 08:28 #16 Skrevet i går, 08:28 Mine har fått melk med sjokoladesmak eller smoothie. Veldig godt tilbud! Anonymkode: c41dd...add
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå