AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Har en venn som skjeler. Er vel det nærmeste jeg vill komme. Men har en partner in crime. Anonymkode: 197ef...d12 2
Trolltunge Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Ja. Jeg har en venninne som er mer som en søster for meg. Vi kan dele absolutt alt, og forstår hverandre unikt godt. Stiller bestandig opp for hverandre, både praktisk og emosjonelt. Det sies at det er i tunge tider man finner ut hvem som er verdt å ha i livet. Hun her var knapt en bekjent da jeg gikk gjennom mine tøffeste utfordringer i livet, og der til og med nære venner virket å synes det var for tøft å forholde seg til tok hun plutselig kontakt, og var et veldig medmenneske og stor støtte. ❤️ Glemmer det aldri, og hadde gjort hva som helst for henne. 🥰 1
SPOCA Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli Ja, min bestevenninne, og mannen min. Jeg regner begge som mine sjelevenner. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Min bestevennine. Vi møtes sjelden, men vi tenker helt likt og kunne snakket tre timer til. Til og med på småting tenker vi likt. Jeg elsker kråker og kan tenke uten å si det høyt: herregud for en søt kråke. Og plutselig sier hun: herregud for en søt kråke 😅 Anonymkode: 5b0cf...cac
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Ja, to ganger og det er jeg evig takknemlig for. Men regner ikke med å være heldig nok til å finne min sjelevenn enda en gang, så blir nok alene fra nå av. Anonymkode: c08f6...d88 1
KaffekoppQueen Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli Ja, det har jeg. Det trodde jeg aldri kom til å skje! Måtte bli 42 år før det skjedde! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #8 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du møtt din sjelsvenn? Anonymkode: 0cbe6...efb Ja jeg har flere. Anonymkode: aa768...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Min bestevennine. Vi møtes sjelden, men vi tenker helt likt og kunne snakket tre timer til. Til og med på småting tenker vi likt. Jeg elsker kråker og kan tenke uten å si det høyt: herregud for en søt kråke. Og plutselig sier hun: herregud for en søt kråke 😅 Anonymkode: 5b0cf...cac Så koselig😅❤️ Anonymkode: 35d16...370 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #10 Skrevet 19. juli Nei, jeg trodde på det før, at det fantes en person for meg der ute. Helt til jeg møtte ham, trodde jeg. Jeg tok feil, så skammelig feil. Har mistet troen på at jeg kommer til å finne noen jeg kommer til å føle en sånn connection med. Anonymkode: 6b86c...ac0 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Ja, jeg møtte ham da jeg var 19. Min første tanke var "oi, kan det være så lett å snakke med noen man ikke kjenner?". Nå har vi vært sammen/gift i 25 år. 😊 Anonymkode: 43cc2...dc7 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli Nei. Men har møtt noen jeg trodde var det. Men de er typen til å kopiere andre, ønske å dominere relasjonen, fortelle om hvor "like vi er" osv. Det kan nemlig være et stort rødt flagg også når man treffer en magisk sjelevenn. Anonymkode: 2b489...951 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, to ganger og det er jeg evig takknemlig for. Men regner ikke med å være heldig nok til å finne min sjelevenn enda en gang, så blir nok alene fra nå av. Anonymkode: c08f6...d88 Hva skjedde med dem du har? Anonymkode: 5b0cf...cac
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli Jeg hadde en sjelevenn. Han leste meg som en åpen bok og hjalp meg igjennom den tyngste tiden i mitt liv. Vi chattet daglig, ringte hverandre en gang i blandt. Vi møttes sjelden. Allikevel visste han hvordan jeg hadde det dag for dag uten at jeg sa det. Jeg stusset mange ganger på hvordan han kunne vite det da vi chattet. En dag spurte jeg hvorfor han trudde jeg hadde en skikkelig tung dag og han merket det på skrivemåte og tempoet jeg brukte på å skrive. Det var sjelden jeg startet en chat med at dagen var dritt. Jeg forsøkte å virke glad, fleipet og følte jeg skrev som før jeg fikk en alvorlig psykisk knekk. Jeg klarte ikke lure han. Heldigvis klarte han å lese meg og det reddet faktisk livet mitt. Det var bare noe som sa han at jeg trengte hjelp og han kontaktet AMK. Da kom det både politi og lege hjem til meg og de fant meg skikkelig neddopet i ett selvmordsforsøk. Jeg fikk rask psykiatrisk hjelp og er han evig takknemlig. Dessverre døde han veldig ung og jeg savner han den dag i dag. Jeg er kanskje sprø, men noen ganger hvis jeg lurer på om jeg skal gjør x eller y, så spør jeg hva han ville anbefalt. Selvfølgelig er det ingen som svarer meg, men flere ganger har jeg gjort motsatt av hva jeg selv ønsket og det viste seg å være riktig. Anonymkode: 9fd0a...e43 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva skjedde med dem du har? Anonymkode: 5b0cf...cac De døde. Anonymkode: c08f6...d88 1
Strigiformes Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli Jeg har sjelsvenner. Har bare møtt en som hjelper meg uten at jeg ber om det. Det er unikt. Det har jeg aldri opplevd tidligere. Jeg har alltid vært en som må sette grenser for andre på den ene eller andre måten.
AnonymBruker Skrevet 21. juli #18 Skrevet 21. juli Nei aldri. Jeg føler ikke engang at jeg er på samme frekvens som andre mennesker. Jeg er som en bavian blant sjimpanser. Anonymkode: b0da6...15f
AnonymBruker Skrevet 21. juli #19 Skrevet 21. juli Føler av og til at min sønn er min sjelevenn. Vi har så god connection og har forstår meg så godt. Har ektemann som jeg elsker og gode venninner og familie også. Anonymkode: cd712...eb8 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føler av og til at min sønn er min sjelevenn. Vi har så god connection og har forstår meg så godt. Har ektemann som jeg elsker og gode venninner og familie også. Anonymkode: cd712...eb8 Skal en sønn forstå moren sin så godt? Det høres ut som omvendte roller. Anonymkode: 095a1...546 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå