Gå til innhold

For mange orgasmer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! 
Jeg og min kjæreste har et aktivt sexliv, vi har vært sammen halvannet år, og jeg kan med hånden på hjertet si jeg aldri har hatt så god sex før. Jeg er en veldig kåt person, og tenner intenst på min kjære. Jeg kan komme opp til 25-40 ganger iløpet av en dag, ved fingring, slikking og penetrering…. Kan og få «petit mort» der det føles som om jeg besvimer og jeg er «vekke» en stund…. Andre venninner jeg har opplever overhode ikke noe slikt…. 

Er det kanskje noen her som opplever noe lignende, eller er jeg veldig «unormal»? Kjæresten min klager overhode ikke altså! 

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange orgasmer?? Er vel ikke noe fasit på det, få så mange orgasmer du vil. Noen har kun 1, andre har 50. Hvem bryr seg

Anonymkode: de432...266

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For mange orgasmer?? Er vel ikke noe fasit på det, få så mange orgasmer du vil. Noen har kun 1, andre har 50. Hvem bryr seg

Anonymkode: de432...266

Du bryr deg kanskje litt, siden du måtte kommentere, men tror kanskje partneren bryr seg mer, høres jo forlokkende ut med en partner som kan oppnå utallige orgasmer på en dag. Min samboer kommer også ganske lett, men tror det begrenser seg til 5-6 orgasmer og er fornøyd med det.

Det hadde ihvertfall vært travelt å måtte fake 25-40 orgasmer.

Anonymkode: 4f8be...c3a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Varierer veldig her i alle fall, om fruen kommer 2 ganger på en kvekd så er det jo en bonus.

Kan sikkert dra det opp til 3 hvis vi hadde sex tidligere på dagen.

Plages vel mer med at hun blir øm etter orgasme så 25-40 ganger høres helt fjernt ut.

Men hey, kan jo være så enkelt som at jeg faktisk suger i sengen 🙄

Skrevet

Jeg har vært med alt fra damer som aldri har hatt orgasme med eller uten partner. Til en som kom forholdsvis mange ganger (10-12 hvis jeg husker rett) på en kveldsstund. Vil si at en til tre på en runde er veldig bra. Jeg er ingen magiker men heller ikke en dårlig elsker. For min del er det litt demotiverende med damer som gir seg og mister interessen etter en, og knapt er interessert i hvordan jeg har det. Egentlig bedre med de som må vet ikke kommer samme hva man gjør...

Anonymkode: a8384...434

Skrevet (endret)
Susanne1989 skrev (12 timer siden):

Heisann! 
Jeg og min kjæreste har et aktivt sexliv, vi har vært sammen halvannet år, og jeg kan med hånden på hjertet si jeg aldri har hatt så god sex før. Jeg er en veldig kåt person, og tenner intenst på min kjære. Jeg kan komme opp til 25-40 ganger iløpet av en dag, ved fingring, slikking og penetrering…. Kan og få «petit mort» der det føles som om jeg besvimer og jeg er «vekke» en stund…. Andre venninner jeg har opplever overhode ikke noe slikt…. 

Er det kanskje noen her som opplever noe lignende, eller er jeg veldig «unormal»? Kjæresten min klager overhode ikke altså! 

Så flott at du får oppleve dette i livet ditt😉 din kjære setter nok like stor pris på dette som deg?
Biologisk er ikke multiorgasmer umulig, det kan trenes. Og du oppfyller alle "krav" som gjør at du følger "Orgasmeloven"❣️
I korthet går den ut på hva som må til, for å oppnå orgasme. Orgasmen sitter jo i hjernen, og er svært sårbar for negativ innvirkning til det mentale i kvinnen. Ca 70% av orgasmen er mentalt styrt, de resterende 30% er fysisk stimuli. En partner kan påvirke kvinnens mentalitet negativt, slik at orgasmen nesten er umulig å oppnå. Eller de fleste partnere påvirker kvinnens mentalitet positivt, så sexlivet blir helt ok. Enkelte kvinner får sine orgasme lettere i alenetid, men sliter med sin partner. Det er et godt eksempel, på hvor stor innvirkning mannen har på kvinnens mentalitet og orgasmer.. 

Du og din partner samarbeider godt, og han gir deg full pott med positive inntrykk og stimuli. Og du gjør dine ting riktig👏
"Å være en kåt person" er ikke så dumt😅 Mannens beste teknikk ligger ikke i hendene og tunge, men å få kvinnen i "dvale" til  avslappelse, og i en rus av behageligheter. Den "dvalen" er den som gir størst mulighet for orgasme.. hjernen sover litt, tenker bare positivt og nyter hvert sekund.. Jo.. Jeg er ganske så skråsikker at du er "der" under sexen🤗

Jeg måtte google "Petite Mort xxx".. da kom det tydelig frem hva ordet betyr😊
Jeg lurer lit på om det er det samme som "Orgasm Aftershock"? (Du kan lese mere om dette under)

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
Susanne1989 skrev (12 timer siden):

Heisann! 

Særlig, løgner. Jeg har høy sexdrift har sex 4 5 ganger om dagen med mim partner.. kommer hver gang 2 3 ganger, men ikke 20 iløpet av en runde.. 

Anonymkode: d13bf...6fe

Skrevet

Jeg er også en sånn som kommer av «alt» og kan komme femti ganger på en kveld. Ikke alle orgasmene er like intense, men gøy likevel! Må også huske å puste innimellom sånn at jeg ikke besvimer.

• Hjerte 1
Skrevet
Nononono skrev (37 minutter siden):

Jeg er også en sånn som kommer av «alt» og kan komme femti ganger på en kveld. Ikke alle orgasmene er like intense, men gøy likevel! Må også huske å puste innimellom sånn at jeg ikke besvimer.

Med riktig pusteteknikk, simulering og seksuelle fantasier, kan du oppleve "Handsfree-orgasme"👍Mulig du visste dette fra før?
Med masse blod oppe i hjernen, kobles orgasme-turboen inn🫠

Skrevet

Er det ikke bare å kose seg, da?

Anonymkode: 09c2c...6a7

Skrevet

Jeg er en litt eldre mann, og det er veldig lenge siden nå at jeg hadde utløsning og orgasme oftere enn en gang om dagen. Opplevelsen av orgasmen er derimot blitt mer intens jo eldre jeg er blitt.

Å nyse er en ukontrollerbar reaksjon som minner litt om orgasme, bortsett fra at den  har opphav i nesen og mangler erotisk respons. I perioder kan jeg nyse ganske ofte, og da blir det etterhvert plagsomt.

Anonymkode: 0b380...401

Skrevet

Godt voksen kvinne her.

Har variert litt gjennom livet, har stort sett enten fått slike petite mort som du kaller det (visste ikke en gang at det het det) hvor jeg nærmest besvimer og er tidvis redd for å dø, eller at jeg kan komme 3-10 ganger med en lavere intensitet. Foretrekker det siste, særlig nå som jeg er eldre. Helt ærlig må jeg si jeg klarer meg fin-fint med maksimalt 10.

25-40…nei, kan ikke si jeg ønsker meg det. Hadde nok blitt mer bekymret og vurdert både GU og EKG 😼

Anonymkode: 9d557...0b0

Skrevet

Jeg kan fint komme over 20 ganger i løpet av en lang onani-session om forholdene ligger til rette for det, men ikke like enkelt med partner… da tror jeg «rekorden» er 9. Da er de fleste av dem på ingen måte earth-shattering, blendende orgasmer, men mini-utgaver som fortsatt føles bra (med unntak av de første).

Bare å kjøre på, så lenge du har glede ut av det 😊 Personlig ville klitten min blitt sliten/vond om jeg gjorde det for ofte! 

Anonymkode: 8e8cf...659

Skrevet (endret)
Susanne1989 skrev (På 19.7.2026 den 15.56):

Nei, du er ikke "unormal" , heller sjelden og unik. Svært få kvinner er som deg, men det er bare et pluss for deg og kjæresten din! 

De fleste heterofile menn drømmer om.damer som kommer lett, mye og ofte. Selv om de færreste er så heldige at de får oppleve det. Hvordan sexlivet til venninnene dine er, bør du overhodet ikke tenke på. I verste fall sliter de med å presse frem en eneste orgasme når de har sex, og er misunnelige eller mistroiske når det gjelder dine helt fantastiske forutsetninger for god og vellykket sex. 

Eller at de frykter at mennene/ kjærestene deres skulle få en mistanke om at du og kjæresten har et mye bedre og mer vellykket sexliv enn de selv har. Kvinner kan være skikkelig kjipe og hårsåre når det gjelder sånt.

Endret av Resignert
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Særlig, løgner. Jeg har høy sexdrift har sex 4 5 ganger om dagen med mim partner.. kommer hver gang 2 3 ganger, men ikke 20 iløpet av en runde.. 

Anonymkode: d13bf...6fe

Det finnes damer som gjør det, selv om DU ikke evner det.

Det finnes til og med kåte damer/ damer med høy sexdrift som sliter med å komme en eneste gang...

Skrevet

En av mine ex kjærester fikk vanligvis 8-12 orgasmer pr runde, og hvis anledningen var der ble det fort 4-5 runder på en dag. Vi var da i 20/30 årene. Min nåværende kjæreste får som regel 3-6, men det er etter overgangsalder. Vi er sent i 50-årene nå. Og jeg er ingen superelsker, jeg har også hatt kjærester som ikke har fått det til med meg. Så damer er bare utrolig forskjellig skrudd sammen, har jeg konkludert med.

• Liker 1
Skrevet

Her var det mange som fokuserte på antall orgasmer, og ikke det faktum at du "føles som om jeg besvimer og jeg er «vekke» en stund".

Drikker du nok? Har du sjekket blodtrykket ditt i det siste? 
Det er ikke "normalt" å svime av pågrunn av orgasme, man besvimer gjerne ved mangel på blodtilførsel til hjernen. 

Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Her var det mange som fokuserte på antall orgasmer, og ikke det faktum at du "føles som om jeg besvimer og jeg er «vekke» en stund".

Drikker du nok? Har du sjekket blodtrykket ditt i det siste? 
Det er ikke "normalt" å svime av pågrunn av orgasme, man besvimer gjerne ved mangel på blodtilførsel til hjernen. 

Men om man kommer hele tiden er det veldig vanskelig å trekke luft dypt nok mellom slagene. Jeg ber alltid partner følge med på leppefargen min, begynner jeg bli blå må jeg ha en pause - nettopp for å unngå og svime av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...