Gå til innhold

Noen som har oura ring her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere fortelle om deres erfaring med den?

Hva bruker dere den til?

Hva er de viktigste funksjonene for deg og hva er spesielt nyttig eller praktisk?

Hvilken modell har du? 

Og har du abonnement?

tusen takk for alle svar:)

Anonymkode: 308e8...e19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 308e8...e19

AnonymBruker
Skrevet

Samsungring her.

Anonymkode: aa254...c9f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Oura-ring, veldig fornøyd. Har hatt den i 2-3 år, så det er ikke den nyeste modellen, men den før. 

Den viktigste funksjonen for meg er søvnanalyse. Jeg har systematisk testet ut ulike vaner/uvaner (trene på kvelden, alkohol, kaffe, sukker, sene måltider, yoga, kalde bad, skjermbruk osv.) for å se hvordan det påvirker søvnen. Med flere overraskende resultater. Jeg har lært mye om betydning av dyp søvn/REM. 

Ellers liker jeg veldig godt at ringen gir beskjed når jeg begynner å bli syk, av og til før jeg er klar over det selv. 

Aktivitetsfunksjonen bruker jeg lite, da jeg har Apple Watch i tillegg.

Jeg har abonnement, tror ringen har lite verdi uten. 

Jeg tror Oura-ring passer for dem som har interesse for biohacking, og som dermed liker/er komfortabel med å måle ting. Hvis du som meg ønsker å vite hva som påvirker søvnen, kreves det egeninnsats en periode for å få gode analyser (du må krysse av eller legge inn info). Ellers tenker jeg sunn fornuft - man må ta det for hva det er. Det er grenser for hva en ring kan registrere. Nå opplever jeg at den er ganske presis altså, men jeg lar meg ikke påvirke om ringen sier noe annet enn det kroppen min sier. 

Anonymkode: c0678...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...