AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Hei fine interiørdamer! Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt spisebord, rundt (strl ø140). Hvor kan jeg finne duker til bordet mitt som ikke koster skjorta? Synes det er vanskelig å finne! Når kommer det kampanje på dujer på kid, tro? Noen som vet? ❤️ Anonymkode: 34530...432
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Jysk har et par i alle fall 😊 Anonymkode: 5bd7f...896
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Takk for tips 🩷- men ser dukene på jysk blir litt for små. Ønsker strl på duk Ø 180. Ts Anonymkode: 34530...432
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli Et kjapt søk på nett sier at både Nille, Kid, Princess, Kitchn og Europris har duker i Ø 180. Det er også flere nettbutikker som har. Anonymkode: 6adc8...18b
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Duker er ikke så moderne akkurat nå, så utvalget er litt begrensa. Kid har noen. Anonymkode: d238e...007
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et kjapt søk på nett sier at både Nille, Kid, Princess, Kitchn og Europris har duker i Ø 180. Det er også flere nettbutikker som har. Anonymkode: 6adc8...18b Ja, har også sett det- men klarer ikke å finne dette på sidene deres. Utenom på kid- som er kjempedyr! Ts Anonymkode: 34530...432
AnonymBruker Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli Hadde barnedåp nylig, og lokalet hadde store runde bord. Vi kjøpte dobbeltdynetrekk på tilbud, splittet de opp i to og sydde kantene pene igjen. Fikk 8 duker til under 600,- pluss litt arbeid. 😊 Anonymkode: 7863d...179 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå