Gå til innhold

Hva har skjedd med kvinneguiden?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en annen stemning her nå, mer mot negativ

Jeg fant kvinneguiden under korona tidene. Kanskje det bare var flere her? Virker som mange som er igjen har en negativ eller dømmende tone 

Andre synspunkter på dette? 

Anonymkode: 5d89c...5b8

• Liker 11
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært slik i mange år. Jeg tror grunnen til at det var annerledes på den tiden var at flere lette etter noe å gjøre når de var innelåst av myndighetene. Og så drar de videre til livet sitt når ting blir "normalt", mens de faste blir igjen. Og blant de faste er det enormt mange slemme mennesker og troll, fordi de slipper unna med adferden sin i post etter post.
Jeg er tilbake etter jeg måtte ha en lang pause pga negativiteten her.

Anonymkode: 1d65f...35e

• Liker 10
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går an å søke opp tråder fra 2001. Les de og sammenlign med tråder fra 2026.. Jeg vil ikke tro du ser noen forskjell

Anonymkode: 62f3a...eef

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er en annen stemning her nå, mer mot negativ

Jeg fant kvinneguiden under korona tidene. Kanskje det bare var flere her? Virker som mange som er igjen har en negativ eller dømmende tone 

Andre synspunkter på dette? 

Anonymkode: 5d89c...5b8

Koronatiden var jo en av de aller verste her inne. Det koronaforumet med all bitching mot alle som våget å vise seg utendørs, og folk som peiset på med innlegg om smittetall i hver avkrok av landet, mange ganger om dagen. Ihuga antivaxere i full klinsj med de som mente alle burde tvangsvaksineres eller henges på troget. Jeg trodde aldri folk skulle bli normale igjen. 

Anonymkode: 8c273...0a5

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det går an å søke opp tråder fra 2001. Les de og sammenlign med tråder fra 2026.. Jeg vil ikke tro du ser noen forskjell

Å! Jeg liker å søke opp nettopp de trådene fordi jeg syns folk var så innmari hyggelige og omstendelige med hverandre da. 🪁😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ræva stemning her lenge før korona, må nesten 10 år tilbake til at det var en mer hyggelig stemning. Mange av de gode faste brukerne som var her har forsvunnet og masser rart som har funnet veien her...

Anonymkode: 3ffc4...9c0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det var definitivt en annen stemning her inne i 2001. Har hatt mange morsomme kvelder med KG-gjengen. Husker det også ble arrangert treff i Oslo. 

Anonymkode: f85c0...fd2

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant også kg under under men litt ut i Corona. Syns det har vært jevnt dårlig stemning hele veien, men faktisk bedret seg en liten smule. Men det er ikke et koselig sted. Det er mye dagligdags fornuft jeg syns mangler. 

Anonymkode: 9f424...ac1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prikk lik. Men mulig den nå traff en nerve hos deg. Skjer av og til.

Anonymkode: 0b124...15d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Koronatiden var jo en av de aller verste her inne. Det koronaforumet med all bitching mot alle som våget å vise seg utendørs, og folk som peiset på med innlegg om smittetall i hver avkrok av landet, mange ganger om dagen. Ihuga antivaxere i full klinsj med de som mente alle burde tvangsvaksineres eller henges på troget. Jeg trodde aldri folk skulle bli normale igjen. 

Men det var jo i de trådene som handlet om det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og jeg må legge til, folk har ikke blitt normale, de kommer til å gjøre nøyaktig det samme igjen ved neste plandemi. Faktisk tror jeg det kommer til å bli verre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og jeg må legge til, folk har ikke blitt normale, de kommer til å gjøre nøyaktig det samme igjen ved neste plandemi. Faktisk tror jeg det kommer til å bli verre.

Det kan ikke bli en ny pandemi, det orker jeg ikke. 

Anonymkode: 9f424...ac1

• Liker 1
Skrevet
krishnaaa skrev (19 timer siden):
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Å! Jeg liker å søke opp nettopp de trådene fordi jeg syns folk var så innmari hyggelige og omstendelige med hverandre da. 🪁😊

Jeg var der Gandalf,, for 3000 år siden 🧙‍♂️

Det var vel i 2004. Da var det veldig hyggelig her, noe helt annet enn nå 😅 noen få spydige var det vel innimellom da. 2020 synes jeg var psykotisk, iallfall for meg som var i gravidforumet og redd for å ta vaksinen pga mye spekulasjoner i om det kunne skade barnet. Jeg ble hengt ut og forfulgt i de andre underforumene, som en vaksinemotstander og landsforæder 😂 så jeg slettet brukeren min. Tidlig 2000 årene var bedre 😀

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det tror jeg dessverre også, ja. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært her siden 2011, og syntes det var mye bedre før... Da var det enkelte menn her, nå er det alt for mange kvinnehatere...

Anonymkode: 30cec...1f5

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Neste pandemi kommer kanskje om 50-100 år . .

Anonymkode: 56d0f...4c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vært her siden 2011, og syntes det var mye bedre før... Da var det enkelte menn her, nå er det alt for mange kvinnehatere...

Anonymkode: 30cec...1f5

enig! begynner liksom å skjønne hvorfor andre forum har lagt ned eller døde ut.. 

Anonymkode: 0341f...0d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig, det er skikkelig dårlig stemning her nå. Og i noen tråder tar enkelte helt over og styrer hva som er "lov". 

Anonymkode: 943d4...292

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kg er norges største samling av psykotiske kattedamer så stemningen her er deretter.

Anonymkode: 85051...4fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplever kvinneguiden som et interessant verktøy for å få andre sine perspektiver , men overraskende mange «bedre vitere» og utrolig lite ydmykhet og forståelse fra mange . Nesten litt steinaldersk med det. Vi er i 2026 og i et moderne land liksom, trodde folk var mer ydmyke og opplyste. 

Anonymkode: 01219...222

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...