AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Jeg har hatt menssmerter i over en måned og en konstant stikkende og pressede følelse som en sterk eggløsning på den ene siden av magen. Ekstra vondt i korsryggen også. Når burde jeg oppsøke lege? Jeg er ganske ofte hos fastlegen fra før, gjerne to ganger i halvåret pga diverse, så er så flaut å dra dit om hun bare sier at jeg skal se det an. Er tidligere operert for endometriose og har svært varierende menssmerter, men gjerne ekstremt vonde. Verre enn rier. Er 40år, fødte barn i fjor ved keisersnitt og går ikke på prevensjon om det er relevant. Anonymkode: 23b21...c5a
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Du går ikke ofte til lege. Og du har en relevant diagnose i bånn. Kontakt legen nå. Anonymkode: 48408...17f 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Hadde det slik over to sykluser før det omsider ga seg her Anonymkode: 35589...d0a
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli Hos mrg viste det seg som tette galleganger. Hadde lys avføring også. Kan være en gallestein som blokkerer litt. Vi kvinner har smerter andre steder enn menn. Gikk med helt tett gallegang lenge pga jeg var så dum å sa at det minte om menssmerter. Anonymkode: a1474...b05 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Tipper du har lyskebrokk. Men gå til lege. Noe er galt. Anonymkode: 5969f...334
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Jeg ville ventet, det pleier å gå over. Anonymkode: 2ee44...eef
AprilLudgate Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli Jeg får noen sånne runder avogtil ifbm endometriose (jeg er og operert). Når det går over tid tar jeg GU privat for å sjekke at det ikke er større cyster etc.
AnonymBruker Skrevet 19. juli #8 Skrevet 19. juli Jeg hadde det sånn konstant i flere mnd. jeg orker til slutt ikke lenger og fikk tatt blodprøve. Den viste så og si tomt jernlager og B12 mangel. Jeg blødde som en foss også i 14 dager, 14 dager uten blødning for så nye 14 dager med blødninger. Bestilte time til gynekolog og viste seg å være muskelknuter. Ble operert og fjernet livmor 2 mnd senere. Aldri hatt noe plager siden. Muskelknutene var så store at livmor måtte fjernes ved å åpne maven. Jeg så gravid ut. Anonymkode: 9d89c...f86
AnonymBruker Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli Du må ihvertfall få en snarlig GU. Anonymkode: 675dc...615
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå