Gå til innhold

Irriterende folk i bowlinghall.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på bowling med barna mine og mannen min tidligere i dag. 
2 rader til venstre for oss var det 3 voksne og 2 barn som også bowlet. For hvert eneste kast hver av de 5 gjorde jublet de resterende høøøyt så det runget i hele halden. De første 5-6 gangene lo vi med dem og tenkte at det var en hyggelig greie de hadde sammen. Men så fortsatte det og fortsatte og fortsatte. Uansett om ballen gikk i renna eller det ble strike. 
Hvert ca 15 sekund hørte vi et stort "WOOOOOOO!" så fortsatte det igjen med "WOOOOOOOOOO!" og igjen "WOOOOOOOOO!" og HØYT også. 

Jeg merket at aggresjonen begynte å vokse i meg etter de hadde spilt et par runder og de fortsatt holdt på. 
Jeg hadde aldri klart å si ifra til mennesker om sånne ting. Til det er jeg alt for konfliktsky også tenker jeg også at jeg helt sikkert er alt for sensitiv og reagerer på ting man egentlig ikke burde reagere på. Barna mine og mannen min irriterte seg like mye som meg og slet med å konsentrer seg når det alltid kom et "WOOOOOO" i det de skulle kaste. Det var kun en ansatt på jobb og hun hadde nok med sitt. Likevel tenkte jeg at hun kanskje burde sagt ifra? 

Så er jeg litt nysgjerrig. Hvor mange av dere syntes at dette er innafor å gjøre i en full bowlinghall med mange mennesker? Er vi for sensitive som irriterer oss over sånt? Eller burde dem tatt hensyn til alle de andre menneskene som var der?

Anonymkode: 509dc...b94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje skaffe familien din litt mer utdannelse enn livets harde skole? 

Da hadde man forstått at folk er forskjellige. Og akseptert det. Må være ille å være så smålig at man ikke kan akseptere at andre har det moro og vil vise det? 

Enkelte her inne har en skremmende holdning mot sine medmennesker. 

Anonymkode: 14f83...826

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kanskje skaffe familien din litt mer utdannelse enn livets harde skole? 

Da hadde man forstått at folk er forskjellige. Og akseptert det. Må være ille å være så smålig at man ikke kan akseptere at andre har det moro og vil vise det? 

Enkelte her inne har en skremmende holdning mot sine medmennesker. 

Anonymkode: 14f83...826

Ok. Respekterer det. Takk for innspill.

Anonymkode: 509dc...b94

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe jeg gjør selv, men tenker det er innafor ja

Anonymkode: a293d...1ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler det dårlig og kjenner meg igjen i problemstillingen. Jeg har AuDHD og er veldig var for lyder, så jeg har med meg ørepropper for å motvirke det. 

Anonymkode: 9411b...e3b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, man må ta høyde for at noen har det gøy når de spiller bowling 😊

Anonymkode: 41913...004

AnonymBruker
Skrevet

Gøy ja, men ikke ødeleggende for andre bowlere. Men de ansatte sa ingenting til dem?

Anonymkode: 5b32c...c43

Skrevet

Ikke noe annerledes som ved fotball, altså? 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt normalt. Jeg har tidligere vært i det aktive bowlingmiljøet, og ja  det er mange folk som det er mye lyd i og som hindrer konsentrasjonen. 

Dessverre er man nødt til å forholde seg til barnefamilier / barnebursdager, selv noen ganger under kamper og turneringer. Noen aktive lager også mer lyd enn ønskelig for min del. 

Jeg syns faktisk det er verre med han single mannen som ropte et ord på kvinnelig kjønnsorgan hver gang han bomma på kastene sine, da jeg var på trening, enn bråkete barnefamilier. 

Jeg tenker at det er dere som var for sensitive her, selv om jeg forstår frustrasjonen. Et tips kan være å forsøke litt andre tidspunkter på dagen. Hør gjerne med hallen når det pleier å være minst mulig aktivitet på dagene. 

Anonymkode: 84c97...be0

Skrevet

Folk som bedriver en felles sosial aktivitet gir uttrykk for å ha det gøy sammen? Så upassende....

...og nesten like selvopptatt som å klage over at barna slet med å konsentrere seg om sin lek fordi andre også lekte. Dere var i en bowlinghall på en lørdag, ikke ta det så seriøst...

AnonymBruker
Skrevet

Er dere helt stille når dere bowler?

Anonymkode: 1c97d...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Var det familien Bundy?

Anonymkode: 7eadf...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...