male32 Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden I følge Kiwi sparer dette miljøet. Her ser dere hvordan butikkene her gjør det, ved å pakke inn mat som allerede er innpakket i plast med stor plastpose rundt. Jeg ser heller ikke grunnen til at man må kjøpe 3 brokkoli, og ikke kan kjøpe de enkeltvis. Disse var så dårlig kvalitet at jeg vil ikke tatt de om de var gratis engang...
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Kjøpte druerbpå coop i går. De sitter de stygge gamle med brune foran de friske og mener folk skal betale full pris. Nå må man grave i alt av frukt og grønt for å få noe som varer mer enn 1 dag. Anonymkode: c5460...7ee
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Vanskelig å skjønne hvorfor de må pakke sammen, ja - og de så jo ikke ut som egnet til menneskemat... ..eller bidar jo generelt plast til bedre holdbarhet på enkelte grønnsaker, så det er nok bra, isolert sett. Generelt synes jeg det er litt kjipt med store forpakninger på alt mulig - f.eks. får man nakkekoteletter i pakninger på over 1 kg - skulle ønske de kunne ha litt mer varierte størrelser. Kiwi har riktignok noen med 1 kotelett, men disse er så små at det ikke føles nok til en skikkelig middag, og ikke minst er prisen minst 50 prosent høyere. Anonymkode: 37822...eb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå