AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Leste akkurat en tråd om dumme ting mange gjør på facebook, og alle mener de som poster der er i 70-åra. Hva da med Instagram. Hvorfor klikker ikke følgere på liker? Er det ikke kult nok? De samme menneskene som ikke liker, bekrefter jo ofte, at «Ja, jeg såg du hadde vært… på instagram» Er det ikke hyggelig og høflig å klikke liker på innlegg til folk du kjenner/ følger? Anonymkode: 02eb8...78b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg klikker aldri liker på noe på insta, aldri tenkt på at det skulle være uhøflig. Anonymkode: d7a55...191 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Man klikker liker på det man liker, man klikker så klart ikke på alt. Anonymkode: dcd5a...f22 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klikker aldri liker på noe på insta, aldri tenkt på at det skulle være uhøflig. Anonymkode: d7a55...191 Legger du ut innlegg selv? Er det ikke hyggelig med likes? Anonymkode: 02eb8...78b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Legger du ut innlegg selv? Er det ikke hyggelig med likes? Anonymkode: 02eb8...78b Legger ut selv innimellom, men bruker det egentlig mest som et fotoalbum for meg selv. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om likes. Sikkert derfor jeg heller ikke tenker over å like andres innlegg. Anonymkode: d7a55...191
Rosakatt Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg bruker Instagram som inspirasjon til kreative ting, mote og interiør osv og ikke privat. Men de få gangene jeg har hatt det privat eller noen jeg følger legger ut noe personlig, så liker jeg det. Men siden Instagram har så slitsomt system når du ser over likene, så er jeg litt grådig 😅 Men liker kanskje ting først, så når det har gått lenge nok rydder jeg men føles feil. Det er synd. Kunne ønske det var lettere å se gjennom hjertene for jeg vil ha alle male tipsene, eller huske klær som inspirerer til prosjekter eller shopping. Men så er resten der også, koselig og fint, men også mye å bla forbi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå