AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hva føler du at du kanskje kommer til kort med som forelder? Hva slags sykdom har du og hvordan er hverdagen med barn? Har du barna 100%? Anonymkode: 142f1...77a
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Å roe barn i krisesituasjoner. Jeg må sende barna til den andre foreldren fordi jeg overfører min angst til barna. Klarer desverre ikke å være ærlig om det så ender opp med å skylde på barna som igjen sier at det er jeg som er problemet til far og bonusmor. Anonymkode: 75036...db8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Bipolar, angst og traumer Har gått utmerket, å være mor. Har ikke vært dårligere mor enn andre. Ikke perfekt heller altså. Men mine lidelser har ikke stått i veien for ar barna skal ha ett greit liv. Var 100% alene med de i mange år. Medisiner var så klart viktige og kjenne seg selv og egen psyke. Meditsjon kan jeg ikke skryte nok av. Anonymkode: 95602...01a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Har ptsd pga oppvekst og div. Tenker vel ikke mye positivt om meg selv, men jeg vet jeg er veldig tålmodig og kjærlig,omsorgsfull og setter barna først! Det som er verst er vel kanskje at jeg har vanskelig for å si nei , får dårlig samvittighet. (People pleasing ,som man ofte får pga traumer ,omsorgsvikt osv). Har regler og grrnseetting men det gir meg dårlig samvittighet inni meg. Det gjør veldig vondt og jeg syns det er vanskelig. De betyr alt for meg og jeg vil gi de alt. Det er vel det samme mot andre folk, jeg er ikke gflink nok til å si nei.. Jeg liker å hjelpe! Anonymkode: 544b6...56f 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Har kptsd. Er ikke en bra mamma. Er ofte trøtt pga søvnløshet, har kort lunte, og ofte ikke så pedagogisk som jeg burde være. Anonymkode: aeb2c...7fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå