Gå til innhold

Da var utdrikningslaget mitt vel overstått

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lørdag morgen sto jeg opp kl. 06.50 for å gjøre meg klar til å dra på jobb. Jeg skulle jobbe fra 08.00 til 14.00, men hadde heldigvis klart å få en kollega til å ta over vakten min fra 11.30, siden min kjære og jeg skulle på bryllupsinformasjonsmøte i kirken kl. 12.00. Kl. 11.50 ringte jeg forloveden min og lurte på hvor i all verden han ble av? Vi skulle jo møtes utenfor jobben min halv tolv? Han unnskyldte seg med at bussen var forsinket, så jeg måtte gå opp til kirken alene, så skulle han møte meg utenfor der. Ok - jeg trasket til kirken jeg, og da hadde jeg selv litt dårlig tid. Da kl. var 11.58 og jeg fremdeles ikke så noen sambo, var jeg rimelig irritert da jeg ringte ham. "Hvor er du??? Møtet begynner nå, og alle de andre er gått inn!!" Mens jeg står der og kjefter, stormer det plutselig frem en hel horde av venninner, med forloverne mine i spissen!!! Gjett om jeg ble vettskremt!! :ler: Da var det altså tid for å drikke meg ut:

Det hele begynte med at jeg måtte være med hun ene (og høygravide) forloveren min på do på Mac Donald's. Da vi kom inn der, fikk jeg et :ironi: festlig :ironi: antrekk som jeg skulle ha på meg. Det besto av en slitt, mørkeblå aerobicbukse, en SVÆR skjorte og en skikkelig harry silkevest med veteranbilmotiv :rodme: . Deretter dro hun frem en penisdrikkeflaske, og en 3-liter med rødvin. Akkurat da ble jeg sjeleglad for å se den vinen!! Vel, vel... - flasken hadde ikke den beste kvaliteten, og hele prosjektet med å få vinen over på flasken, endte med et Mac Donald's toalett neddynket i rødvin, og to venninner som sto kroket av latter, mens køen utenfor ble større og større! :grine2:

Vi kom oss til slutt ut, og da gikk turen inn på et stort kjøpesenter hvor jeg ble veldig nervøs for hva vi skulle... Vi tok den ene rulletrappen etter den andre oppover i senteret, og stoppet - JIPPI - utenfor en hudpleiesalong! :hoppe: Der inne fikk jeg kjempefin manikyr og MASSE hvitvin! Så da jeg kom ut igjen, var jeg god og brisen, og antrekket var plutselig ikke så ille lenger! :ler:

Vel utenfor kjøpesenteret dro venninnene mine frem et staffeli, skisseark, kullstifter og knettgummi... - jeg skulle tegne folk for 20 kroner! En perfekt oppgave for meg! Det gikk litt trått i begynnelsen, men etter at vi skiftet location til rett utenfor en pub, gikk alt plutselig mye bedre, og jeg fikk mange oppdrag! Fikk tom. 100,- av en b-kjendis som jeg tegnet. Kjempegøy!!

Etter tegnesuksessen bar det videre til Peppes. Her spiste vi deilig pizza, drakk øl og vin og skravlet. Så var det tid for å få Netten inn på do igjen... "hva blir det denne gangen", tenkte jeg. Og joda - jeg måtte skifte igjen! Til en gammel ullgenser, en neonoransje regnbukse (sånn som fiskere bruker), gummistøvler og en "oluf-lue"! Deretter fikk jeg en bøtte i hånden - full av kondomer, penisgodteri og andre penisting! Dette skulle jeg ut og selge... Vi gikk nedover mot suksessområdet hvor jeg hadde fått så mange tegneoppdrag, og solgte masser av kondomer til mannfolk som skulle på byn! :sjarmor: Da jeg gikk inn på den ene puben hvor jeg hadde stått utenfor og tegnet, så jeg at de hadde hengt opp tegningene mine på veggen i baren! Da ble jeg litt stolt! :smilorange:

Så bar det videre inn på en ny Mac Donald's og et nytt toalett.... Hjelpe meg! Dette var jo rene kostymepartyet!! Nå fikk jeg på meg en knall rosa "ballkjole", en tiara og en plakat med påskriften: "jeg skal gifte meg, så nå er det siste sjanse du får til å se på eller ta på musen min! Se på = 20,-. Ta på = 30,-". Så fikk jeg en liten skulderveske med en søt, liten lekemus oppi! Hehe :sjarmor: . Ut bar det, og det var jammen mange mannfolk som fikk seg en god latter der ja! Vi stoppet opp ved noen som hadde mc-treff, og det hele endte med at jeg fikk meg en heftig motorsykkeltur!! Knallgøy!!! Vi ble også stoppet av politiet som hadde sett en motorsykkel med et stort, rosa flagrende skjørt etter seg! :hoho:

Etter motorsykkelturen bar det hjem til hun ene forloveren min. Da jeg kom opp i stuen hadde de hengt opp en drøss med morsomme bilder av meg - fra jeg var liten og frem til i dag! SÅ gøy å se! Vi satt og skravlet, drakk og spiste snacks, og så var det tid for quiz. De stilte meg mange spm. om meg og min kjære, og jeg fikk vite at de hadde stilt ham akkurat de samme spørsmålene. Så nå skulle vi få se hvor samstemte vi var! Da jeg hadde blitt grillet var jeg veeeeldig nysgjerrig på fasiten. Inn i tv-stuen bar det, og der hadde de filmet sambo mens han hadde svart på spørsmålene! SÅ kult!! Etterpå spiste vi litt gryterett, før det var tid for gaver. Alle hadde kjøpt hver sin gave til meg som skulle minne meg om dem. Dermed fikk jeg selvfølgelig ikke vite hvem som hadde kjøpt hva, men jeg måtte åpne gaven, så finne ut hvem den kom fra og så fortelle historien rundt gaven. Veldig artig!! Kvelden ble avsluttet med sing-star, og jeg må si at jeg kunne ikke fått noe bedre utdrikningslag!!!

Love u, kjære forlovere!! Dere er BEST!! :klem::klem:

Endret av Netten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

UTROLIG kult utdrikningslag!! :ler::ler:

Venninnene dine er jo kjempeoppfinnsomme! :tommelsmil:

Hoho, synes jeg ser for meg politiet når de ser motorsykkelen med skjørtet på. :grine2:

Skrevet

Hehe, ja det var litt av et syn!! Og jeg (som var ganske så full) var bare opptatt av hvilke hunder de hadde i politibilen! Hadde SÅ lyst å klappe dem! Haha :ler:

Skrevet

Hørtes morsomt ut, men jeg håper ikke jeg får slike oppgaver som du fikk...hehehhe. Resten hørtes superkoselig ut!

Sitter selv og VENTER på utdrikningslaget mitt. På lørdag klarte jeg ikke slappe av før klokka var 15*ler* men det skjedde ikke noe. Forloverne mine driver og lyver til meg om reiser og greier de skal på (dvs. jeg vet ikke om det er sant, men antar det er for å forvirre meg, da de vet hvor slu jeg kan være. Det kan være veeel dig vanskelig å overraske meg, skjønner du :sjarmor: )

Ringte hun ene nå, og hun er ikke så flink til å "lyve" og hun stod visst midt oppi noe forberedelser...hun sa bare øøøøøh...øhhhhhh, når hun tok tlf, og måtte tilslutt innrømme at hun var et sted hun ikke kunne prate med meg for det var noe med utdrikningslaget *ler* Hun er håpløs! Kanskje det blir til helgen??

Skrevet

Hehe...nei, du vet aldri! Jeg har gått og vært klar for utdrikningslag mange lørdager på rad nå, men denne lørdagen skulle vi liksom på sånn informasjonsmøte i kirken, så da kunne det jo ikke være!! - trodde jeg.... :sjenert: Det kommer når du minst venter det!!

Gleder meg til å høre om andres utdrikningslag!!

Gjest Evangelina
Skrevet

Jeg hadde nok ikke likt et slikt utdrikkingslag, med mye opplegg rundt om i byen, utkledning og den slags. Mitt håper jeg vil bestå av koselige gjøremål sammen med venninnegjengen, og bare oss til stede. Har ikke noe behov for å gjøre ting eller "drite meg ut" forran andre, trives ikke i en slik rolle. Men man er så forskjellige, og hver sin smak. ;)

Skrevet
Jeg hadde nok ikke likt et slikt utdrikkingslag, med mye opplegg rundt om i byen, utkledning og den slags. Mitt håper jeg vil bestå av koselige gjøremål sammen med venninnegjengen, og bare oss til stede. Har ikke noe behov for å gjøre ting eller "drite meg ut" forran andre, trives ikke i en slik rolle. Men man er så forskjellige, og hver sin smak. ;)

ja hver sin smak. Hadde jeg vært deg hadde jeg faktsik ikke svart i tråden ;)

Skrevet

Nå kjenner jo forloverne mine meg veldig godt, og de hadde jo ikke valgt en slik type utdrikningslag hvis jeg ikke hadde likt det! ;) Var helt perfekt for meg! Elsker å være med på sprø ting, og tar ikke fem øre for å drite meg ut! I russetiden f.eks måtte jeg skjøte på 3 ekstra snorer til russeluen for var ikke plass til alle knutene! :ler:

Gjest Evangelina
Skrevet
Nå kjenner jo forloverne mine meg veldig godt, og de hadde jo ikke valgt en slik type utdrikningslag hvis jeg ikke hadde likt det!  ;) Var helt perfekt for meg! Elsker å være med på sprø ting, og tar ikke fem øre for å drite meg ut! I russetiden f.eks måtte jeg skjøte på 3 ekstra snorer til russeluen for var ikke plass til alle knutene!  :ler:

Ja, det hørtes ut som de hadde gjort dagen akkurat slik du ønsket den - og det er helt klart det viktigste! :) Var det jeg mente med at man er så forskjellige også, og har forskjellige ønsker og grenser. For deg var dette et perfekt utdrikkingslag, og det var lett å lese mellom linjene at du koste deg! Vel overstått forresten, jeg undrer fælt på når mitt blir..

Skrevet
Ja, det hørtes ut som de hadde gjort dagen akkurat slik du ønsket den - og det er helt klart det viktigste! :) Var det jeg mente med at man er så forskjellige også, og har forskjellige ønsker og grenser. For deg var dette et perfekt utdrikkingslag, og det var lett å lese mellom linjene at du koste deg! Vel overstått forresten, jeg undrer fælt på når mitt blir..

Det kommer nok når du minst venter det! ;) Og har du en like super forlover som mine, så får du nok garantert en kjempeflott dag med slike ting som passer akkurat for deg! :)

Gjest Evangelina
Skrevet
ja hver sin smak. Hadde jeg vært deg hadde jeg faktsik ikke svart i tråden ;)

Det må da være lov å ha litt forskjellige meninger omkring hva man liker her, var ikke ment som noe kritikk. Man har jo helt forskjellige terskler for hva man tørr eller føler seg komfortabel med, ser faktisk ikke problemet med å påpeke det;)

Som Netten skriver, det viktigste er jo at forlover kjenner bruden, og vet hva hun vil synes er kjekt og gjør det som er best for henne denne dagen.

:)

Skrevet
Det må da være lov å ha litt forskjellige meninger omkring hva man liker her, var ikke ment som noe kritikk. Man har jo helt forskjellige terskler for hva man tørr eller føler seg komfortabel med, ser faktisk ikke problemet med å påpeke det;)

Som Netten skriver, det viktigste er jo at forlover kjenner bruden, og vet hva hun vil synes er kjekt og gjør det som er best for henne denne dagen.

Sier meg enig i denne.

Må jo kunne kommentere at dette ikke passer like bra for alle, selv om det var perfekt for henne det gjaldt. Det er mange forlovere som leser her inne og henter tips. (Hvis dette kun fremsto som det perfekte utdrikningslag for enhver brud, så hadde det nok vært en og annen som ble lei seg når forloveren stillte opp med noe sånt!)

Kjempehyggelig at du fikk en så bra dag Netten! Det håper selvfølgelig alle vi andre at vi gjør også!

Skrevet

men dette handlet ikke om deg ;)

Skrevet
men dette handlet ikke om deg ;)

:roll:

Kult utdrikningslag du hadde, ser for meg politiet som jakter på den rosa feen bakpå motorsykkelen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...