Gå til innhold

Barnefar som lyver om samvær.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere ha gjort noe med dette? 
barnefar lyver om hvor mye samvær han har med barnet, han har ikke barnet alene. 
samværet er veldig strengt regulert, men til andre sier han at han har barnet mye og på nettene. 
Jeg har valgt å ikke si noe for folk skjønner at han skrøner da dem alltid ser meg med barnet. 

Anonymkode: 6c4dd...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fortsett å ikke si noe. Han som driter seg ut og lar alle rundt forstå at han er en løgner. Hvis noen spør, kan du bare fortelle hva som er sant. Forstår godt at det er irriterende, men alle rundt ser jo til slutt at han lyver

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ATV-Videre skrev (5 minutter siden):

Bare fortsett å ikke si noe. Han som driter seg ut og lar alle rundt forstå at han er en løgner. Hvis noen spør, kan du bare fortelle hva som er sant. Forstår godt at det er irriterende, men alle rundt ser jo til slutt at han lyver

Ja jeg har valgt å ikke si noe, for jeg og barnefaren har en god tone og jeg ønsker ikke noe konflikt med han, vi ringes ofte å prate i telefonen og slikt, og jeg sender bilder og videoer av barnet til han så han får med seg litt av oppveksten til barnet. 
Jeg bare synes det er rart at han lyver, for han setter seg selv i dårlig lys. Ts 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jugde til NAV også, ble trodd så betalte mindre i bidrag.

Heldigvis er de fleste gode fedre.

Anonymkode: 9d7ab...2c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jugde til NAV også, ble trodd så betalte mindre i bidrag.

Heldigvis er de fleste gode fedre.

Anonymkode: 9d7ab...2c8

Her er det domsavgjørelse så han kan ikke juge der, og jeg har valgt å ikke kreve bidrag da han betaler mye av det barnet trenger, han er ikke en dårlig far, bare en som er syk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel fordi han skammer seg. Den følelsen burde han jo bearbeide på en annen måte, men hvis han vil lyve og dermed opprettholde skammen så er det hans valg. Det har sikkert ikke så mye å si for deg sånn egentlig?

Anonymkode: ed533...af5

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vel fordi han skammer seg. Den følelsen burde han jo bearbeide på en annen måte, men hvis han vil lyve og dermed opprettholde skammen så er det hans valg. Det har sikkert ikke så mye å si for deg sånn egentlig?

Anonymkode: ed533...af5

Nei, det har egentlig ingenting å si for min del, en del av meg forstår jo egentlig hvorfor han gjør det. ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...